در آستانه فصل جدید رقابت های اروپایی، وب سایت معتبر FourFourTwo دست به پیش بینی رویداد های فصل پیش روی در مورد برخی تیم ها زده است.
 
۱۵ پیش بینی شجاعانه ای که برای فصل ۲۰۱۷/۱۸ صورت گرفته و در زیر بخش دوم این یادداشت را می خوانیم.
 
۶- منچستر سیتی صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر
 
تیم پپ گواردیولا امسال ساخته شده تا دروازه بان های حریف را آزار دهد. سال پرباری در انتظار گابریل ژسوس، مهاجم توانایی سیتیزن هاست و به راحتی می تواند 15 الی 20 گل به ثمر برساند، درحالیکه پشت او هم هافبک های خلاقی مثل برناردو سیلوا، داوید سیلوا و کوین دی بروین کمک خواهند کرد.
 
سیتی قادر است که به راحتی در ساختار دفاعی حریفان نفوذ کند - بخصوص حالا که گواردیولا مدافعان کناری مورد علاقه خود را نیز به خدمت گرفته است و فرارهای تند و تیز کایل واکر و بنجامین مندی می توانند خطوط دفاعی حریف را در هم بشکنند.
 
15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (2)
 
 
۷- پیش روی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا
 
حتی بدون دیگو کاستا، که به خوبی در سیستم کونته جا افتاده بود، چلسی به خوبی توانایی پیش روی بیشتر نسبت به سایر نماینده های انگلیس را در لیگ قهرمانان دارد. با توجه به هوش تاکتیکی مربی ایتالیایی خود، آنها توانایی راهیبای به مرحله نیمه نهایی را هم دارند؛ بخصوص در دیدار های رفت و برگشت حذفی که سازماندهی دفاعی و حملات مؤثر می تواند موفقیت را به دنبال داشته باشد.
 
آلوارو موراتا شباهتی به کاستا ندارد، اما بازیکن بزرگی است. او عادت داشت که همراه با یوونتوس در برخی بازی های بزرگ اروپایی گلزنی کند و می تواند این کار را در چلسی هم تکرار کند.
 
15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (2)
 
 
۸- ساندرو و رونی نمی توانند جای لوکاکو را پر کنند
 
اورتون ساندرو رامیرز و وین رونی را جایگزین روملو لوکاکو کرده که فصل گذشته 25 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. شاید قمار درستی انجام شده، اما مشخص نیست که بازیکن سابق این تیم می تواند روند گلزنی مداوم خود را باز پیدا کند یا ساندرو می تواند جای خالی بزرگی که با جدایی مهاجم بلژیکی ایجاد شده است، را پر کند.
 
15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (2)
 
 
۹- فرانسه قهرمان جام جهانی می شود
 
دو دهه از تنها قهرمانی آبی ها در جهان می گذرد، و حالا فرانسه بعد از دوران طلایی زیدان، بهترین نسل خود را مجدداً پیدا کرده است. برای اینکه یک گام جلوتر برویم، باید بگوییم که احتمالاً آنها قوی ترین ترکیب کره زمین را دارند که حتی از اسپانیا هم بهتر است، که تقریباً 3 یا 4 بازیکن در هر پست دارند. دیدیه دشام در ترکیب خود عمق بی سابقه ای دارد و گروهی از بازیکنان چابک و تشنه موفقیت که به دنبال جبران خسارت شکست در فینال یورو 2016 هستند.
 
15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (2)
 
 
۱۰- دخیا گران قیمت ترین بازیکن تاریخ اسپانیا خواهد شد
 
برای رئال مادرید خرید جایگزین برای دروازه بان محبوب، باکلاس و قابل اطمینانی چون کیلور ناواس، ظالمانه خواهد بود. دروازه بان کاستاریکایی فصل گذشته شروع پر افت و خیزی داشت اما با نزدیک شدن به انتهای فصل، بهترین فرم خود را باز یافت. زیدان و بازیکنان عاشقش هستند، و این را برای فلورنتینو پرز هم کاملاً روشن کرده اند.
 
با اینحال، در پایان فصل ۲۰۱۷/۱۸، ناواس 31 ساله خواهد شد. در عین حال داوید دخیا، جوان، اسپانیایی و جنبه تبلیغاتی بیشتری دارد و مهم تر از همه این ها، دروازه بان بسیار خوبی است. دنیای ظالمی است، اما او شایستگی تمام این ها را دارد.
 
15 پیش بینی داغ از فصل جدید فوتبال اروپا (2)