به گزارش پارس ، به نقل از تسنیم، پس از کش و قوس های فراوان کارلو آنچلوتی که چند ماه پیش اعلام کرده بود تیم فوتبال پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد و به دنبال فصلی موفق که با این تیم در لوشامپیونه فرانسه داشت، میلیونرهای پاریس را ترک کرد. نشریه های اسپانیا مدعی شده اند که این مربی ایتالیایی امروز (شنبه) به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی خواهد شد، این در حالی است که « فرانس پرس» گزارش داده که آنچلوتی در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۳ (۱۲ تیر ۱۳۹۲) به عنوان سرمربی جدید کهکشانی ها معرفی می شود.

حالا سرمربی جدید رئال به دنبال جذب وین رونی، مهاجم ناراضی منچستریونایتد است که ماندنش در اولدترافورد و ادامه همکارای اش با این تیم و مربی جدیدش یعنی دیوید مویس هنوز مشخص نیست.

دیلی میل گزارش داد رونی بدش نمی آید پس از ۹ سال بازی برای شیاطین سرخ به چلسی مورینیو بپیوندد اما رئال مادرید نیز گزینه ای مناسب برای این ستاره ۲۷ ساله خواهد بود اگر وی بخواهد خارج از انگلیس بازی کند.

براساس این گزارش آنچلوتی به زودی به عنوان سرمربی جدید رئال معرفی خواهد شد و بازیکنانی همچون وین رونی، گرث بیل، ادینسون کاوانی و لوئیز سوارز مدنظر این مربی برای حضور در استمفوردبریج هستند.

باشگاه پاری سن ژرمن نیز پس از قطعی شدن جدایی کارلو آنچلوتی، رولان بلان، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه را به عنوان جانشین وی در این تیم معرفی کرد. گفته می شود این قرارداد ۲ ساله است و به زودی قرارداد رسمی نیز بین طرفین به امضا خواهد رسید.