رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که از وزارت ورزش ابلاغیه‌ای که در خصوص تغییر اساسنامه به شما رسیده یا خیر، اظهار داشت: وزارت ورزش فقط آیین‌نامه جدید را برای ما فرستاده و نامه‌ای هم در خصوص برگزاری انتخابات و یا تغییر اساسنامه نداشته‌ایم.

وی افزود: اساسنامه ما همان اساسنامه 4 سال پیش است که انتخابات را با آن برگزار کردیم و به تایید فدراسیون جهانی هم رسید. براساس همان ثبت‌نام برای دوره جدید هم انجام شد.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به این سوال که با مشخص شدن جعل امضای کریم صفایی به نظر می‌رسد انتخابات دوره قبلی شما باطل شده، تصریح کرد: این یک ادعاست؛ وقتی نماینده فدراسیون جهانی در انتخابات بوده، یعنی از نظر آنها قبول است. کریم صفایی زمانی که برکنار شد، دوره 4 ساله ریاستش به پایان رسیده بود و براساس قانون در آن زمان وزیر هم می‌توانست رئیس فدراسیون را برکنار کند.

کیارستمی یادآور شد: ایمیلی که به فدراسیون جهانی ارسال شده می‌توانست کار هر کسی باشد، شما هم می‌توانید این ایمیل را بفرستید! حالا دو کارمند فدراسیون در خصوص احکامی که برایشان صادر شده تقاضای واخواهی داده‌اند و به ما چیزی ابلاغ نشده است. مطمئن باشید دادگاه هر حکمی بدهد، اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان چگونه برگزار خواهد شد، گفت: ما تابع وزارت ورزش هستیم و هر کاری بگویند انجام می‌دهیم. اگر بگویند با آیین‌نامه جدید باید انتخابات انجام شود این کار را می‌کنیم. باید ببینیم وزارت ورزش چه تصمیمی می‌گیرد.