به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در این یادداشت آمده است: در چند روز گذشته سئوالات و پرسش های متعددی از سوی هواداران چه حضوری بر سر تمرینات و چه در قالب ایمیل داشته ام که در مورد وضعیت احمد جمشیدیان و صحبت های وی در برنامه تلویزیونی گل شبکه اصفهان اظهار نگرانی کرده اند که در این باره لازم دانستم هم سخنی را با بازیکن شایسته سپاهان احمد جمشیدیان داشته باشم و هم جهت اطلاع هواداران و افکار عمومی مسائلی را مطرح کنم:

احمد جمشیدیان در مورد اینکه برای حضور در تمرینات تماسی با وی گرفته نشده سخن گفته و از این مسئله گلایه کرده است. روالی که در تیم سپاهان و از هنگامی که من در تیم بوده ام برای هماهنگی تمرین ها، بدین شکل بوده که بعد از مسابقات خارج از اصفهان ما هیچ گاه با بازیکنان برای حضور در جلسه بعدی تمرین تماسی نمی گرفتیم و بازیکنان در تماس با یکدیگر و همینطور با ارتباط با رضا فتاحی مدیر اداری و اجرایی تیم از ساعت برگزاری تمرین مطلع می شدند. این روالی بود که برای تمریناتمان پس از برگزاری مسابقات در خارج از اصفهان همیشه بوده و هست.

در مورد دوست عزیزم احمد جمشیدیان که از هر لحاظی چه در داخل زمین و چه خارج از زمین وی را نمونه بارز یک ورزشکار اصیل می دانم باید این مسئله را عرض کنم که پس از بازگشت تیم از دوبی در روز چهارشنبه اولین تمرین مان روز جمعه ساعت ۶ عصر برگزار شد که بنده یک ربع مانده به شروع تمرین متوجه غیبت ایشان شدم. چندین بار سعی کردم با ایشان تماس بگیرم که گوشی احمد خاموش بود. لذا از پزشک تیم پرسیدم که تماسی با وی داشته که دکتر رشادی هم گفت شب قبل با احمد جمشیدیان صحبت کرده و در پاسخ به سئوال احمد وی را از ساعت تمرین امروز مطلع کرده است.

در این باره احساس کردم احتمالا ایشان به خاطر ناراحتی در تمرین حضور پیدا نکرده و ناراحت باشند که البته ناراحتی احمد را به خاطر نبودن در لیست ۱۸ نفره طبیعی می دانم و به وی حق می دهم.

این موضوع را با محمود کریمی مطرح کردم که آقای کریمی هم گفتند که نگران نباشم واظهارداشتند که به جهت دوستی چندین ساله ای که با احمد دارند با وی تماس می گیرند و این موضوع را حل می کنند.

متاسفانه در روز بعد هم احمد در تمرین حضور پیدا نکرد که از آقای کریمی در این باره سئوال کردم که ایشان هم گفتند موفق به تماس با جمشیدیان نشده اند و برای وی پیغام گذاشته اند.

همان روز احمد جمشیدیان در برنامه تلویزیونی گل گلایه هایی از اینجانب و باشگاه را مطرح کردند که من با توجه به دوستی با ایشان و اینکه همه از خانواده ای به نام سپاهان هستیم صلاح ندیدم که در آن زمان بر روی خط بروم و از تلویزیون پاسخگوی این مسائل باشم و دوست نداشتم سپاهانی ها بخواهند رو در روی هم قرار گیرند.

گلایه دیگری که احمد جمشیدیان از مصاحبه بنده مطرح کرده بود اعلام مصدومیت وی از سوی بنده در بازی با داماش بود.

اعلام خبر مصدومیت احمد جمشیدیان تصمیم مشترک بنده و محمود کریمی بود که برای حفظ شخصیت و پرستیژ این بازیکن خوب و باسابقه بود که برای بازی با داماش از سوی آقای کرانچار در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفته بود. این تصمیم را گرفتیم که حرمت احمد را حفظ کنیم و خبر مصدومیت وی را اعلام کنیم. آیا غیر از این کاری باید انجام می دادیم؟ (! ! ! )

در اینجا میخواهم خطاب به آقای احمد جمشیدیان اعلام کنم که در موضوعات رخ داده چنانچه قصوری از طرف من داده عذرخواهی می کنم و به وی می گویم که انتظار ما از شما این است که به خاطر سپاهان و سپاهانی ها با فراموشی مشکلات و ناراحتی های خود و در این برهه حساس که دشمنانمان برای ناکامی سپاهان با هم متحد شده اند و باشگاه سپاهان نیاز وافر به آرامش، تمرکز و دوری از حاشیه ها دارد و دو بازی حساس را هم پیش روی دارد از وی به عنوان یک برادر بزگتر سپاهانی بخواهم که فردا (چهارشنبه) ساعت ۵: ۳۰ عصر در تمرینات حضور پیدا کند. اطمینان دارم حضور احمد جمشیدیان در تمرینات از هر نظر برای تیم روحیه بخش و مثمر ثمر است و پایانی بر حاشیه های پیش آمده خواهد بود. احمد در این برهه لازم است که بار دیگر سپاهانی بودن خود را به همه ثابت کند.