محمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از نحوه کار رامین رضائیان و مهدی طارمی تعجب کردم. آمدن و رفتن بازیکن در فوتبال یک اتفاق عادی است. هیچ چیز هم از بزرگی و عظمت پرسپولیس کم نمی‌شود ولی به نظر من به خاطر خودشان هم که شده می‌توانستند به شکل دیگری عمل کنند. طوری که از نظر حاشیه‌ای نه به خودشان لطمه بخورد و نه پرسپولیس لطمه ببیند. از همه اینها مهمتر اینکه هوادار آزرده نشود.

وی ادامه داد: هوادار پرسپولیس اگر این بچه‌ها را دوست نداشت که از رفتنشان ناراحت نمی‌شد و جواب محبت هواداران هم این نبود. من نمی‌گویم بازیکن برود یا نرود اما دیشب با خودم می‌گفتم اگر رفته باشند، اشتباه کردند چون هر چه دارند از پرسپولیس است و اگر شده با یک رقم کمتر باید اینجا می‌ماندند. به نظرم بهتر از بازی در ترکیه بود که هر که به آنجا رفته از مشکلات خاصش می‌گوید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: جایی خواندم که رامین رضائیان گفته است من را نمی‌خواستند. مگر می‌شود پرسپولیس او را نخواهد. او جزو یازده نفر اصلی بود، باید حرفی زد که منطقی باشد. رامین قبل از پرسپولیس هم بازیکن خوبی بود اما در پرسپولیس این جایگاه و اعتباری که دارد را پیدا کرد و حق پرسپولیس و این هواداران این نبود ضمن آنکه با توجه به اختلاف بر سر موارد حقوقی قرارداده می‌شد به شکل دیگری هم عمل شود.

هر چند باشگاه اعلام کرده است این مسائل را پیگیری می‌کند و پرونده جریان دارد. طارمی هم اگر اینقدر مطمئن بود که می‌خواهد برود، آن روز دیگر نباید به باشگاه می‌رفت. هواداران دیگر با این مساله کنار آمده بودند که طارمی نمی‌خواهد بماند و مقصدش اروپا است. سراغش را می‌گرفتند ولی در فکرش نبودند اما وقتی به باشگاه رفت به هواداران امید داد و اینطوری رفتنش برای هواداران خیلی ناراحت کننده شد.

خوردبین اظهار داشت: با تمام این اوصاف باید به هواداران بگویم، ناراحت نباشند. در تمام سال‌های گذشته بازیکنان بزرگتر از این هم از تیم رفته‌اند اما پرسپولیس سر جای خودش است. پرسپولیس باز هم طارمی و رضائیان می‌سازد. این هواداران هستند که با حمایت‌های خودشان پرسپولیس را بزرگ و عزیز نگه می‌دارند و بازیکنان را هم می‌سازند. تیم به این بزرگی با 40 میلیون هوادار که با این مسائل متوقف نمی‌شود و این پرسپولیس است که به بازیکنانش شخصیت مضاعف می‌دهد.

وی در پایان افزود: موضوع رامین رضائیان که از سوی باشگاه دنبال می‌شود ولی ما به این مسائل کاری نداریم. پرسپولیس راه خودش را می‌رود و هواداران اطمینان داشته باشند این تیم با نفراتی که جذب می‌کند و جایگزین می‌شوند و با حمایت‌های آنها بزرگی خواهد کرد. همانطور که سال قبل با اینکه در 6 هفته اول چهار شکست داشتیم آنها به حمایت خود ادامه دادند و جوابش را گرفتیم.