تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه فیلیپه دو مقدونیه به مصاف تیم ملی این کشور رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک میزبان را شکست بدهد. هر سه گل ایران را سردار آزمون به ثمر رساند.

ایران در حالی در این بازی به میدان رفت که در تازه ترین رده بندی فیفا در جایگاه ۳۹ قرار گرفت و مقدونیه در جایگاه ۱۳۹. این اختلاف ۱۰۰ تایی نشان از اختلاف سطح فوتبال دو کشور می دهد.

 کارلوس کی روش تیم ملی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاجی صفی، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه، داریوش شجاعیان، وحید امیری، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به میدان فرستاد.

سردار آزمون خیلی زود در دقیقه هشتم موفق شد تیم ایران را در ورزشگاه اسکوپیه پیش بیندازد. 

تنها دو دقیقه زمان لازم بود تا «الکساندر تروخوفسکی» بازی را به تساوی کشید. اما در دقیقه ۲۰ دوباره سردار آزمون با یک توپگیری خوب از مدافع مقدونیه در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه تیم میزبان را باز کرد.

در دقیقه ۶۰ آزمون موفق شد گل سوم خود و ایران را وارد دروازه مقدونیه کند. مهاجم روستوف روسیه یک پاس عالی از هم تیمی خود عزت اللهی دریافت کرد و در موقعیت تک به تک دروازه حریف را باز کرد. 

در دقیقه ۶۳ کی‌روش اقدام به سه تعویض همزمان کرد. کریم انصاری فرد، مهدی ترابی و مهدی طارمی به ترتیب به جای سردار آزمون، داریوش شجاعیان و علیرضا جهانبخش وارد میدان شدند. 

طارمی اندکی پس از حضور در میدان یک موقعیت عالی را از دست داد. این در حالی است که پیش از آن کریم انصاری فرد موفق شده بود در بدو ورودش گلزنی کند که از سوی کمک داور آفساید اعلام شد. 

دقایقی بعد مسعود شجاعی جایگزین اشکان دژآگه شد و بازوبند کاپیتانی تیم ملی به این بازیکن رسید و اندکی بعد عزت الله پورقاز جایگزین سعید عزت اللهی شد. 

ایران در ادامه این دیدار چندین موقعیت بر روی دورازه تیم میزبان خلق کرد اما موفق به زدن گل چهارم نشد. طارمی و میلاد محمدی دو موقعیت گا از دست دادند.

تیم ملی پس از این بازی به تهران بازمی گردد تا برای بازی دوستانه هفته آینده با قرقیزستان آماده شود.