حامد شیری ،  درباره وضعیت قرارداد خود با سایپا، بیان کرد: قراردادم به سایپا به پایان رسیده و منتظرم تا باشگاه برای روشن شدن وضعیتم  برای فصل آینده تماس بگیرد. مدیر برنامه هایم با چند تیم مشغول مذاکره است اما برای تصمیم گیری قطعی منتظر تماس باشگاه سایپا هستم.

 
وی افزود: من پنج سال در سایپا بازی کردم و اگر شرایط مهیا باشد علاقه زیادی دارم در این تیم به فوتبال ادامه دهم. برای تصمیم گیری درباره تیم آینده ام مسائل خانوادگی تاثیرگذار است و اگر پیشنهاد با سایر تیم ها برابر باشد، ترجیح می دهم در لیگ شانزدهم هم با پیراهن این تیم به میدان روم.
 
شیری درباره نفرات مدنظر حسین فرکی بیان کرد: با توجه به کارنامه موفق حسین فرکی در تیم های قبلی ، به طور حتم این مربی تیم قدرتمندی را برای لیگ شانزدهم می بندد تا در این رقابت ها به مشکل نخورد. فرکی گزینه مناسبی برای سایپا است و باشگاه هم همه جوانب را در نظر گرفته و با توجه به اتفاقات فصل گذشته و اختلافاتی که بین مجید جلالی و مدیر عامل تیم به وجود آمد، جلالی تمرکز لازم را از دست داد و تیم دچار افت شد و بهترین گزینه برای باشگاه سایپا حسین فرکی بود.
 
حامد شیری در پایان در خصوص پیشنهادات دیگر تیمهای لیگ برتری گفت: چند باشگاه با مدیر برنامه ی من مذاکره داشته اما من منتظر تماس مسئولان سایپا هستم.