سیدمحمد بنی‌جمالی درباره تمکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران المپیکی گفت: ورزشکارانی که به تازگی سهمیه المپیک گرفته‌اند از جمله ندا شهسواری، برادران عالمیان، کیمیا علیزاده و مهسا جاور قرار است دوشنبه هفته آینده به فدراسیون آمده و پرونده سلامت تشکیل دهند در این صورت مرحله اول برنامه ما به پایان می‌رسد.

وی افزود: سرکشی به اردوها با همکاری کمیته‌های پزشکی فدراسیون‌های مختلف شروع شده و از نظر تغذیه، روانشناسی و بحث دوپینگ فدراسیون‌ها و تیم‌ها هر کمکی نیاز داشته باشند با آنها همکاری می‌کنیم.

رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه درباره شرایط بهداد سلیمی و اینکه گفته شده وی تا المپیک می‌رسد، خاطرنشان کرد: وی بعد از عید تمرینات را شروع کرده، اما تمرینات سنگینی ندارد. رسیدن به المپیک یک حرف است و اینکه او انتظار دارد به حد نصاب رکوردی خود برسد یک حرف. روند درمانی سلیمی به خوبی طی شده، اما اینکه او در المپیک چه رکوردی خواهد داشت و در چه سطحی خواهد بود مشخص نیست.

بنی‌جمالی درباره شرایط آسیب‌دیدگان کشتی از جمله یزدانی و رضایی، یادآور شد: مصدومیت یزدانی جدی بود، اما روند درمانی خود مانند آب درمانی و فیزوتراپی را طی می‌کند. رضایی هم از ناحیه قفسه سینه مصدوم بود. با مسئول کمیته پزشکی فدراسیون کشتی صحبت کردیم. مصدومیت رضایی برطرف شده و تمریناتش را شروع کرده، یزدانی هم تا المپیک می‌تواند خودش را برساند.