پرویز مظلومی در حاشیه مراسم افتتاح ایفمارک اظهار داشت: خسته نباشید باید بگویم به تمام کسانی که در این مرکز زحمت کشیدند. این مرکز از نظر پزشکی خیلی بزرگ است و انشاالله بتوانیم استفاده های بهینه کنیم که این مساله برای ورزشکاران و سلامتی آنها مهم است.  امکانات این مرکز بی نظیر است.

وی افزود:من و برانکو در زمین رقیب هستیم اما در بیرون زمین رفاقت داریم و ایشان بسیار زحمت کشیده است و اصلا مسائل مربوط به پرسپولیس و استقلال اینجا مطرح نیست. اینها صحبت های کلیشه ای رسانه ای است.

مظلومی در ادامه درباره اینکه آیا با افتتاح مرکز ایفمارک مرگ و میر در میان فوتبالیست ها کم می شود یا نه گفت: به هر حال این مرکز از حوادث پیشگیری می کند و ما می توانیم در ابتدای فصل کلیه تست های پزشکی ورزشی خود را در این مرکز انجام دهیم.

سرمربی استقلال درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما هنوز داریم تلاش می کنیم و چیزی را از دست نداده ایم. 

وی درباره بازی با سایپا گفت: قرار شد که درباره این کلینیک صحبت کنم نه لیگ. امیدوارم هواداران برای بازی سایپا بیایند و همان طور که در بازی با فولاد از ما حمایت کردند از ما حمایت کنند. هنوز امید داریم و چیزی تمام نشده است.

مظلومی در خاتمه درباره صحبت های علی دایی و منصوریان درباره بازی های آخر لیگ مقابل استقلال و پرسپولیس اذعان داشت: درباره اینکه چه کسی چه چیزی گفته است به من نگویید. تمرکز من تنها روی تیم خودم است. ما در این هفته ها برای برد تلاش می کنیم.