علی دایی پس از تساوی یک بر یک صبا مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: با بازیکنان صحبت کردم اما روی غافلگیری و یک پرتاب اوت گل خوردیم. نیمه دوم تراکتورسازی کاری نکرد و از دقیقه یک تا 90 تیم برتر میدان بودیم. می‌توانستیم گل را زودتر به ثمر برسانیم.

وی افزود: ما برای برد به تبریز آمده بودیم و این تساوی تلخ‌ترین خاطره من در صبا بود چرا که مستحق پیروزی بودیم و تراکتورسازی به جز پرتاب اوتی که به گل رسید و ارسال‌های بلند برنامه دیگری نداشت. دیدید که ما یک جوان 19-18 ساله را به میدان آوردیم و او توانست که گل تساوی‌بخش ما را به ثمر برساند.

سرمربی صبا خاطر نشان کرد: تراکتورسازی در بازی‌های خارج از خانه خود هم روی دروازه حریف فشار می‌آورد اما دیدید که ما امروز اجازه ندادیم آنها چنین کاری را بکنند و اول تراکتورسازی را کنترل کردیم و سپس بازی را به زمین آنها بردیم.

دایی خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که اگر یکی از توپ‌هایمان درنیمه نخست به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم راحت پیروز میدان شویم اما به هر حال فوتبال همین است وقتی که گل نمی‌زنیم نتیجه را از دست می دهیم شما دیدید که میلاد فراهانی امروز هیچ کاری نکرد، همانطور که گفتم مساوی به درد ما نمی‌خورد و برای پیروزی به میدان آمده بودیم.

سرمربی صبا درمورد فحاشی تماشاگران و برخورد صادقی با توپ جمع‌کن اظهار داشت: جو بسیار بدی در ورزشگاه حاکم بود، مردم آذربایجان با فرهنگ و عقبه بسیار زیاد خود نباید چنین کارهایی انجام دهند. این شهر آدم‌های بزرگی را به کشورمان ایران معرفی کرده است و نباید چنین حرکاتی را انجام بدهند، کانون هواداران تراکتورسازی کار بزرگی را دارد و باید فرهنگ‌سازی کند. از امیرحسین صادقی هم پرسیدم و او گفت که توپ جمع‌کن به او فحاشی کرده است.

وی درمورد اینکه حامد لک پس از گل‌زنی صبا خوشحالی عجیب و غریبی داشت و همین موضوع باعث شد تا حساسیت بازی زیاد شود گفت: چرا اینگونه سوال می‌پرسی، بازی حساس بود و ما شرافتمندانه بازی کردیم، ما باید فوتبال پاک را ارائه بدهیم، کسی که از اول بازی فحش و ناسزا شنیده باید چه کاری انجام بدهد. شما ببینید که در استادیوم چه جوی راه انداختند در بین دو نیمه مسئول ورزشگاه اجازه نمی‌داد که دوربین ما وارد رختکن شود مگر آنها مامور حراست هستند؟!

دایی در مورد درگیری لک با سینا عشوری در بین دو نیمه گفت: سینا عشوری بازیکن بزرگ و خوبی است اما شما نگاه کنید که چرا هر وقت در تراکتورسازی حاشیه‌ای بوجود می‌آید سینا نفر اول است به نظرم اگر او  حواشی را کنار بگذارد فوتبالیست خوبی خواهد شد، او در همه چیز دخالت می‌کند چرا وقتی تماشاگران به حامد لک فحاشی می‌کنند او در بین دو نیمه یقه دروازه‌بان ما را می‌گیرد. شما باید منصف باشید که مملکت درست شود در غیر این صورت اگر بخواهیم یکطرفه به مسائل نگاه کنیم چیزی حل نمی‌شود.

سرمربی صبا خاطر نشان کرد: متاسفانه در بین دو نیمه بازیکن تراکتورسازی هر چیز که لایق خود و خانواده‌اش بود نصیب ما کرد. فوتبال اینگونه نیست که ما بیاییم راحت 3 امتیاز را به تراکتورسازی بدهیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم آنها مردانه دویدند و در حالی که می‌توانستیم زودتر هم به گل برسیم در دقایق پایانی گل زدیم.

دایی درمورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی  خسته بودند و علت فحاشی تماشاگران را چه چیزی می‌داند، گفت: من درمورد این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم همه می‌دانند که همه ما عاشق آذربایجان شرقی هستیم مگر می‌شود من وطنم را فراموش کنم اگر صحبتی می‌کنم به خاطر این است که دوست دارم هموطنانم با فرهنگ باشند وطن من آدم‌های بزرگی را به ایران معرفی کرده است در هر صورت ما تراکتورسازی را خوب آنالیز کرده‌ایم و با یک کارگروهی توانسته‌ایم پیروز میدان شویم. می‌دانستیم دقیقا آنها چه کارهایی انجام می‌دهند. چنین فحاشی‌هایی از هواداران پرآوازه چون تراکتورسازی بعید است.

سرمربی صبا درمورد علت حضور دیرهنگامش در نیمه دوم گفت: من به داخل زمین آمده بودم، فقط به خاطر اینکه به سرویس بهداشتی رفته بودم کمی دیرتر وارد زمین شدم.