علی دایی عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شوند و این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و ما نیز برای حضور در جمع مدعیان باید برنده بازی باشیم.

وی افزود: شرایط به گونه‌ای است که نه صبا و نه پرسپولیس برای مساوی بازی نمی‌کنند زیرا یک امتیاز به سود هیچ یک از دو تیم نیست اما به اندازه کافی از پرسپولیس شناخت داریم و از‌‌ همان ابتدای مسابقه برای گلزنی و کسب ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پرسپولیس یک تیم بزرگ است و من نیز در مقطعی در خدمت پرسپولیس بوده‌ام و حضور در پرسپولیس همیشه سبب افتخار من بوده است اما در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که در صبا هستم و برای موفقیت صبا تلاش می‌کنم.

دایی بیان داشت: در بازی‌های پیشین هم به دلیل اشتباهات فردی و هم بداقبالی در کسب نتیجه ناموفق بودیم اما با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و نباید اجازه دهیم این اشتباهات بیش از این تکرار شود.

وی عنوان کرد: ۸ بازی در پیش داریم و نه در بازی با پرسپولیس و نه در سایر بازی‌های آینده برای ما مساوی معنا ندارد البته با تیمی مواجه هستیم که از خط حمله خوبی برخوردار است اما تیم ما هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی صبای قم تصریح کرد: به هیچ عنوان به تساوی فکر نمی‌کنیم و بازی با پرسپولیس در جام شهدا را نیز ملاک قرار نمی‌دهیم زیرا آن مسابقه شرایط یک بازی دوستانه را داشت.

دایی خاطرنشان کرد: بازی فردا بازی پرتماشاگری است و اگر تماشاگران ما هم کم باشند مردم به خاطر پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم هر دو تیم بازی تماشاگر پسندی ارائه دهند.