به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

*بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل درگذشت مجید تشرفی با بازوبندهای مشکی در بازی امروز به میدان رفتند.

*علی دایی و باقری ذکرگویان روی نیمکت پرسپولیس نشستند.

*هواداران فولاد پرچم بزرگی به ورزشگاه آوردند که روی آن نوشته شده پرسپولیس قلیان کش. سپس عکس بزرگی از قلیان روی این پلاکارد نقاشی شده است.

*جلال مرادی ناظر داوری در حاشیه بازی امروز ابتدا با دوربین های صدا و سیما به دلیل جایگاه هایی که ایستاده بودند جر و بحث کرد. سپس کادر فنی پرسپولیس اعتراض شدیدی به قدم زدن دوربین های تلویزیونی مقابل نیمکت شان داشت که مرادی مجددا با تصویربرداران صدا و سیما درگیری لفظی پیدا کرد که یکی از این دوربین ها در دقیقه ۱۷ بازی از کنار زمین قهر کرد. همچنان جر و بحث مرادی با دوربین های تلویزیونی در کنار زمین ادامه دارد.

*پلاکارد عجیب فولادی ها در حین ورود به زمین در نوع خود بسیار عجیب بود. فولادی ها روی این پلاکارد نوشته بودند مصرف نکردن مواد مخدر آسان تر از ترک آن است.

*در ابتدای بازی سیدصالحی به سمت فرکی رفت و با او به خوش و بش پرداخت.

*بازیکنان پرسپولیس در ابتدای بازی قبل از سوت داور به سمت دایی رفتند و پس از گوش کردن به حرف های او دوباره به زمین برگشتند.

*سوشا مکانی، غلامرضا رضایی و آرش افشین نیز در ابتدای بازی به سمت دایی رفتند و با او خوش و بش کردند.

*در دقیقه ۲۱ بازی درگیری لفظی شدیدی بین جلال مرادی و تصویربرداران صدا و سیما در کنار زمین به وجود آمد تا حدی که طرفین کمی مانده بود یکدیگر را بزنند.

*هواداران پرسپولیس به شدت علیه سوشا مکانی شعارهایی می دادند.

*ابن قاسم سرپرست فولاد خوزستان در ابتدای بازی از ناظر بازی خواست تا پشت دروازه سوشا مکانی به خاطر اتفاقات بازی قبل خلوت شود.

*پس از به ثمر رساندن گل فولاد بهزاد غلام پور و خلعتبری به داخل زمین آمدند و به شادی ها و خوشحالی های عجیب پرداختند.

*علیرغم گذشت ۲۴ دقیقه از بازی همچنان هواداران به سمت ورزشگاه می آیند. ازدحام شدیدی بیرون ورزشگاه غدیر است.

*هواداران فولاد پس از خوردن گل با شعار خوزستان برزیله از تیم خود می خواستند تا دروزاه پرسپولیس را باز کند.

*اعتراض های شدید دایی به داور چهارم و یادداشت برداری های فرکی در طول بازی در نوع خود جالب بود.

*در دو صحنه هواداران به سمت داور پرتقال و نارنگی پرتاب کردند که باعث شد لباس داور دچار مشکلاتی شود. داور سپس به سمت جلال مرادی آمد و نسبت به عملکرد هواداران فولاد اعتراض داشت. اما پس از دقایقی این مشکل برطرف شد.

*هواداران پرسپولیس پلاکاردی را به ورزشگاه آوردند که روی آن نوشته شده: پرسپولیس محبوب کلاه کج ها.

*هواداران پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل شعارهای قهرمانی در ورزشگاه سر دادند.

*با توجه به اینکه همچنان هواداران در حال آمدن به ورزشگاه هستند حدود ۴۵ هزار نفر در ورزشگاه غدیر حضور دارند.

*عکاسان نیز امروز برای نشستن بر روی جایگاه هایشان با نیروی انتظامی دچار مشکلاتی شدند اما پس از دقایقی این مشکلات حل شد.

*هواداران پرسپولیس پلاکارد بزرگی را به ورزشگاه آوردند که روی آن نوشته شده « تو رو به خدا دست از سر این پرسپولیس بردارید» .

*درگیری های لفظی ماهینی با شریفات بارها در بازی امروز اتفاق افتاد. به همین دلیل هواداران پرسپولیس علیه شریفات و هواداران فولاد علیه ماهینی شعارهایی سر دادند.

*چند درگیری بین هواداران فولاد پیش آمد که با پادرمیانی نیروی انتظامی خاتمه یافت.

*سه نارنجک در حاشیه بازی امروز در ورزشگاه غدیر به سمت زمین پرتاب شد.

* تماشاگران فولادی علیه پیام صادقیان شعار" قلیانی قلیانی" سردادند.

* جلال مرادی، ناظر بازی این دو تیم است و پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با خبرنگاران داشت.

* تعداد زیادی از هواداران فولاد و پرسپولیس بیرون از ورزشگاه هستند و هنوز موفق نشده اند وارد شوند.

* با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران به ورزشگاه غدیر آمده اند مسئولان تصمیم گرفتند جایگاه را به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم کنند و قانون ۱۰ درصد برای میهمان اجرا نشد.

* بلندگوی ورزشگاه بیانیه ای را خطاب به هواداران اهوازی و خوزستانی خواند که در آن آمده بود « شما سرمایه های اصلی فوتبال اهواز و خوزستان هستید و به شما افتخار می کنیم که در یک روز غیر تعطیل با حضور پرشور خود ما را مقابل فوتبال ایران رو سفید کردید. »

* هواداران فولاد پلاکاردی در ورزشگاه نصب کرده اند که روی آن نوشته شده است: آسیا آماده باش، طوفان زرد و قرمز می آید. پرسپولیسی ها هم در مقابل شعار قهرمانی در جام حذفی سردادند.

* گیت های بلیت فروشی با ازدحام هواداران دو تیم روبه رو شدند، اما تلاش نیروی انتظامی هواداران پرسپولیس و فولاد تفکیک شدند تا مشکلی پیش نیاید.

* حدود ۳۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند و لحظه به لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. مسئولان اجازه ندادند که هیچ تماشاگری در طبقه دوم ورزشگاه بنشیند و همه را به سمت طبقه اول راهنمایی کردند.

* جایگاه ویژه ورزشگاه که خالی بود با حضور تماشاگران پر شد؛ ماموران نیروی انتظامی هم نتوانستند مانعی برای حضور تماشاگران شوند.

* مسئولان برگزاری مسابقه یک اتاق شیشه ای را برای همراهان تیم فوتبال پرسپولیس در نظر گرفته اند تا درگیری و اختلافی پیش نیاید.