تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب در حالی که با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه نیوکمپ از بارسلونا عقب بود در نهایت با نتیجه ۲ بر یک با گل های کریم بنزما و کریستیانو رونالدو برنده از زمین خارج شد.

زین الدین زیدان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: نسبت به آنچه بازیکنانم در بازی با بارسا انجام دادند به آنها می بالم. بازی در این زمین ساده نیست. از همه چیز راضی هستم و نه فقط نتیجه.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: این بازی فقط سه امتیاز داشت. اکنون باید خوب استراحت کنیم و با آمادگی به دیدار با ولفسبورگ در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برویم.

وی افزود: برای یک مربی همبستگی تیمش بهترین چیز است. من همه چیز تیمم را دوست دارم؛ چه در حمله و چه در دفاع. ما مقابل جمعی از بازیکنان خوب دست به تلاش بزرگی زدیم.

زیدان گفت: شروع خوبی نداشتیم اما بهتر است که شما شروع سختی داشته باشید و پایان خوبی. ما به لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشتیم. بارسلونایی ها در فضاهای کوچک می توانند خطرناک باشند. ما به خوبی بازی را کنترل کردیم. تیم ما در مسیر درستی قرار گرفته و برای ادامه رقابتها آماده ایم. می دانیم که می توانیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دست به کارهای مهمی بزنیم.

سرمربی رئال در پایان گفت: این پیروزی برای روحیه ما خوب بود. باید قدم به قدم حرکت کنیم. ابتدا باید اتلتیکو را از پیش رو برداریم چون ما الان سوم هستیم. بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد.