به گزارش پارس به نقل از ایسنا در 5 بازیکن برتر و مورد علاقه سرخیو راموس نه نامی از کریستیانو رونالدو وجود دارد و نه لیونل مسی. این نشان می‌دهد که کاپیتان رئال‌مادرید بازی هیچکدام از این دو ستاره بزرگ را قبول ندارد.

 کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در چند سال اخیر عملکردی خیره کننده از خود نشان داده‌اند و بسیاری آنها را از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان می‌دانند اما در این میان بازیکنانی هستند که دیگر ستاره‌ها را به این دو بازیکن ترجیح می‌دهند و یکی از آنها سرخیو راموس، کاپیتان دوم رئال مادرید است.

در پنج بازیکنی که راموس آنها را بهترین از نظر خود می‌داند نه نامی از کریستیانو رونالدو به چشم می‌آید نه لیونل مسی و این نشان می‌دهد که این ستاره اسپانیایی بازی هیچکدام از این دو ستاره را قبول ندارد. راموس درباره این سوال که 5 بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان از نظر او چه کسانی هستند، این گونه پاسخ داد: رونالدوی برزیلی، ریوالدو، پائولو مالدینی، کانی‌گیا و فرناندو هیرو.

شاید طبیعی باشد که این بازیکن رئال مادرید در انتخاب این 5 بازیکن مورد علاقه خود نامی از لیونل مسی نیاورد؛ چرا که او در تیم رقیب و دشمن سنتی رئال مادرید یعنی بارسلونا بازی می‌کند اما قرار ندادن کریستیانو رونالدو در بین این 5 بازیکن عجیب به نظر می‌رسد و بار دیگر نشان داد که حتی بعضی از بازیکنان رئال مادرید نیز رونالدو را قبول ندارند.

راموس پیش از این هم به انتقاد از رونالدو پرداخته بود و در اظهارنظری جنجالی گفت: نمی‌توانی همه گل‌ها را به تنهایی به ثمر برسانی. باید برای تیم بیشتر از این خود را فدا کنی.

این اظهارنظر راموس نشان می‌دهد که او رابطه خوبی با ستاره پرتغالی تیمش ندارد و همین باعث می‌شود تا کار برای ادامه همکاری آنها با هم سخت شود.