فردا(شنبه 14 فروردین) بازی تاریخی ال کلاسیکو دربی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد در این راستا زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از ال کلاسیکو حاضر شد و اظهار داشت که برای انتقام بازی رفت که 4 بر صفر شکست خوردند به نیوکمپ آمده‌اند.

زیدان در نشست خبری خود اظهار داشت: مصدومیت واران در ابتدا جزئی بود ولی با رفتن به اردوی تیم ملی فرانسه در بازی دوم مصدومیتش شدت گرفت و این ما را به سختی انداخت البته به او حق می دهم زیرا دو بازی فشرده در زمان کوتاه داشته و این مصدومیتش طبیعی است.

زیدان که اولین ال کلاسیکو خود به عنوان مربی کهکشانی‌ها را تجربه می‌کند ادامه داد: ما به اینجا تنها برای پیروزی آمدیم. ما در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنتان زیادی از ما در این دیدار حضور ندارد اما کاری از دستمان بر نمی آید. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می‌دهیم همچنان که در دیگر بازی‌ها این کار را می‌کردیم.

ستاره اسبق کهکشانی ها درباره اینکه بازی رفت که در خانه با نتیجه 4 بر صفر باختند را تماشا کرده، گفت: بله من خودم به عنوان سرمربی باید آن دیدار را تماشا می کردم ولی به بازیکنان نشان ندادم زیرا آنها بهتر می دانند که چه اتفاقی در آن بازی افتاد. ما الان فقط به بازی پیش رو خود فکر می کنیم. فردا بازی سرنوشت سازی است باید انتقام بازی رفت را بگیرم.

زیدان درباره درگیری مشهورش با انریکه در زمان بازیگری اش در ال کلاسیکو گفت: منظورتان از آن درگیری چیست؟ آن اتفاقی بود که در آن زمان رخ داد و اکنون هر دو آن را فراموش کردیم. این درگیری در بازی ال کلاسیکو طبیعی است. الان به عنوان سرمربی رئال هستم و خیلی از این اتفاق خوشحالم.

 

زیزو در مورد ناکامی رونالدو در تیم ملی پرتغال گفت: من نگران این موضوع نیستم. این اتفاق‌ها در فوتبال طبیعی است. همچنان که خود کریس قبلا گفته بود. او با گلزنی در بازی دوم تیم ملی توانست دوباره روحیه بگیرد.

 

زیدان درباره آینده خود با کهکشانی‌ها در صورت عدم کسب قهرمانی در این فصل گفت: شما بهتر از من می دانید که در این باشگاه چگونه رفتار می‌شود. رئال فقط باید پیروز شود و به غیر از این چاره دیگری ندارد. من این را به خوبی می دانم زیرا بازیکن این باشگاه بودم و ما فقط برای برد به پیشواز بازی‌ها می‌رویم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا روند پیشرفت خود را ادامه دهیم تا ببینیم چه اتفاقی در آخر فصل می افتد.

 

زیدان درباره احساس خود در اولین ال کلاسیکو به عنوان سرمربی کهکشانی ها گفت: امشب با خیال راحت می‌خوابم. این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد ولی این اولین ال کلاسیکو من به عنوان مربی است و باید از آن استفاده کنم.

 

ستاره اسبق تیم ملی فرانسه درباره اینکه یورو 2016 بدون بنزما است، گفت: من معتقدم بازی فردا همه چیز را مشخص می کند. شما می دانید که بنزما چه نظری در این باره دارد.

زیدان در پایان گفت: ما در بازی فردا تمام تلاش خود را می‌کنیم که با نظم و تاکتیک جلو برویم اما هرگز کار آسانی را پیش رو نداریم. ما تمام سعی خود را می کنیم تا پیروز شویم.