به گزارش پارس به نقل از  فارس، روبرتو کارلوس مدافع اسبق تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید که در کنار زیدان دوران طلایی را در برنابئو پشت سر گذاشت در مورد تحولات اخیر باشگاه رئال مادرید اظهار نظر کرد که مصاحبه وی را در زیر می‌خوانید:

از اخراج بنیتس سورپرایز شدید؟

نه اصلا تعجب نکردم. از همان ابتدا طرز تفکر رافا بنیتس را برای رئال مناسب نمی‌دیدم و در حال حاضر اظهار نظر کردن در مورد اخراج بنیتس کار ساده‌ای است.البته انتخاب سر مربی همواره با ریسک روبه‌رو است و شما نمی توانید دقیقا حدس بزنید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

تصور نمی‌کنید پرز در اخراج بنیتس عجله کرد و می‌توانست مقداری صبر و حوصله به خرج دهد؟

این موضوع ارتباطی به صبر و حوصله نداشت.رئال باشگاه بزرگی است و بی شک وقتی نتایج باب میل هواداران نباشد حفظ سر مربی کار سختی می شود.

به نظر شما اشتباه بنیتس در کجای کارش بود؟

به نظر من رافا در ایجاد ارتباط نزدیک با بازیکنان مشکل داشت و نتوانست به دل شاگردانش راه پیدا کند. البته در این ماجرا بنیتس یا بازیکنان مقصر نبودند چرا که وقتی شرایط باب میل پیش نرود همه چیز به هم می‌ریزد.

 

در مورد انتخاب هم بازی سابق خود، زیدان به عنوان سر مربی رئال چه نظری دارید؟

زیدان تمام فاکتور های لازم برای هدایت رئال را دارد و او در دوران بازیگری در تمام مقاطع بحرانی ناجی تیم بود.زیدان شناخت کاملی از باشگاه دارد و در بین بازیکنان، هواداران و بزرگان باشگاه مورد احترام است.

اما قبول دارید که زیدان تجربه لازم برای هدایت رئال را در کارنامه ندارد؟

زیزو زمانی که فوتبال بازی می‌کرد فرمانده تیم بود و با فرانسه قهرمان جهان شد او همیشه به عنوان یک کاپیتان به تمام خواسته‌ها و عنوان‌های مهم دست یافته و از همه مهم‌تر اینکه همه برای او ارزش و احترام قائل هستند.

به نظر می‌رسد سیاست رئال با به سر کار آوردن زیدان به مانند باشگاه بارسا یکپارچه کردن تیم و تمام مجموعه باشگاه باشد

نه اینطور نیست.هر دو باشگاه متعلق به یک کشور هستند اما تفاوت بسیاری بین بارسا و رئال در نوع ساختار وجود دارد.تصور نمی‌کنم رئال فقط برای الگو برداری آینده باشگاه را به خطر بیندازد.پرز باشگاه را به کسی می‌سپارد که بتواند بار تیم را به دوش بکشد.

با این تغییرات رئال لالیگا را فتح خواهد کرد؟

در اینباره نظر دادن کار سختی است اما مطمئنم که تیم زیدان بازی زیبا و تماشاگر پسندی به نمایش خواهد گذاشت و کار سختی برای قهرمانی لالیگا و غلبه بر بارسا را در پیش رو دارد.