مسابقه روز شنبه 14 فروردین دو تیم «رادوم» و «بلچاتو» آخرین حضور رائول لوزانو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی ایران روی نیمکت تیم رادوم در فصل جاری لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا خواهد بود. لوزانو بعد از بازی تیم مقابل بلچاتو بلافاصله به تهران می‌آید تا به صورت مستقیم روند آماده‌سازی تیمش را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو زیر نظر بگیرد.

لوزانو طبق توافقی سه جانبه بین او، تیم رادوم و فدراسیون والیبال ایران صورت گرفته، زودتر از پایان بازی‌های تیمش در پلاس لیگا به تهران می‌آید چون 2 بازی دیگر مقابل تیم‌های «یاستربسکی» و «لوبین» باقی می‌ماند که دستیاران لوزانو، «روبرت پریجیل» و «وویچخ استپین» هدایت تیم را بر عهده خواهند داشت.

مدیران تیم رادوم امیدوارند بتوانند سرمربی آرژانتینی خود را برای یک حداقل یک فصل دیگر در تیم‌شان حفظ کنند ولی احتمال ماندن لوزانو در رادوم چندان زیاد نیست.

ماریوژ ژیژکو، مدیرعامل باشگاه رادوم در این مورد می‌گوید: متأسفانه شانس ما برای عقد قرارداد جدید با لوزانو کم است. او باید با تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند و با فدراسیون والیبال این کشور تا سپتامبر (شهریور) قرارداد دارد. تمدید قرارداد او با ایران بستگی به نتایجش در مسابقات انتخابی المپیک و صعود به المپیک 2016 ریو دارد.