با نظر شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری حسین توکلی سرمربی تیم ملی بزرگسالان از کار برکنار و سجاد انوشیروانی که پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان فعالیت می‌کرد به عنوان سرپرست مربیان تیم ملی انتخاب شد.

آخرین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری در حالی عصر امروز چهارشنبه 26 اسفند به کار خود پایان داد که تصمیمات مهمی در این جلسه اتخاذ شد. بر همین اساس حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از سمت خود عزل شد و انوشیروانی از رده پایین تر به صورت موقت مسوول آماده سازی تیم ملی شد . ایوان گارچف مشاور بلغاری تیم‌های ملی وزنه‌برداری نیز با سمت مربی در کنار انوشیروانی کار خود را ادامه می‌دهد.

به این ترتیب ائتلاف علی مرادی رییس جدید فدراسیون با حسین توکلی قهرمان سابق المپیک که با هم زوج مخالف حسین رضازاده را تشکیل داده بودند، از هم گسیخت تا در آینده متوجه اتفاقات و اختلافات دیگری در رشته وزنه برداری باشیم.

فدراسیون وزنه برداری معتقد بود توکلی طی یک سال گذشته در کنار نتایج ضعیف، با نحوه تمریناتش زمینه ساز مصدومیت های زیاد ستاره های تیم ملی شده است! همچنین انتشار حرف های خصوصی توکلی علیه مرادی و فدراسیونش توسط شاهین نصیری نیا هم مزید بر علت شد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا مرادی دست نیاز به سوی کوروش باقری بلند خواهد کرد یا اینکه یکی دیگر از چهره های سرشناس وزنه برداری را در راس کادرفنی می گمارد؟ شاهین نصیری نیا ، فلاحتی نژاد و یک گزینه خارجی هم در آستین مرادی قرار دارند.