~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: ایام محرم و شهادت سردار همدانی را تسلیت می‌گویم. به نظرم بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد آمده بودند ولی متاسفانه ما در دقایق پایانی برد را از دست دادیم. با این جو و هیاهویی که قبل از بازی شروع شده بود و سطح ضعیفی داوری که در این بازی دیدیم با اینکه توپ بیشتر در دست پرسپولیس بود اما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. اسلامی یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و بعد از آن بازی برگشت و گل مساوی را خوردیم.

علی دایی در مورد اینکه خطاهای زیاد بازیکنان شما توصیه شما بود یا شرایط بازی اینگونه ایجاد می‌کرد، گفت: به نظرم در بازی این اتفاق‌ها می‌افتد اما اگر داور خطای روی بازیکنان ما را می‌گرفت آن موقع این سوال را باید از برانکو می‌پرسیدید.

دایی تصریح کرد: موقعیت‌های 30 به 70 را به سود پرسپولیس می‌گرفت چه کاری از دست بازیکنان ما برمی آمد. یک برنامه تلویزیونی فقط خطاهای داخل محوطه را می پردازد و خطاهایی که بیرون محوطه رخ می‌دهد نمی‌پردازد. فکر می‌کنم به گونه‌ای بود که هواداران پرسپولیس غم دیگری را نداشته باشند و می‌خواستند به هر صورتی که هست بازی را برای پرسپولیس دربیاورند.