به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از تساوی یک بر یک در نشست خبری پس از بازی تیم های ذوب آهن و صبای قم، اظهار کرد: بازی خیلی سختی داشتیم و متاسفانه در سه بازی است که در دقایق آخر گل می خوریم و در بازی امروز سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. در خصوص صحنه پنالتی ما فاصله ام دور بود اما به من گفتند که پنالتی مشکوک بود اما من کاملا به نظر داور احترام می گذارم و پرفسورای داوری هم ندارم که اظهارنظر قطعی کنم اما از داوران می خواهم در سوت زدن خود بیشتر دقت کنند.

وی افزود: البته ممکن است در اثر اشتباه داور یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد اما این دلیل نمی شود که ما اعتراض خود را متوجه داور کنیم و همه ما ممکن است اشتباه کنیم. ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و ذوب آهن در این نیمه اصلا شانسی برای گلزنی نداشت و ما در نیمه اول هشت کرنر بر روی دروازه ذوب آهن زدیم و با یک گل به رختکن رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: طبیعی بود که ذوب آهن در نیمه دوم بخواهد باخت خانگی خود را جبران کند و شانس های زیادی هم برای گلزنی داشتیم که متاسفانه با بی دقتی از دست دادیم و در مجموع امروز داوری خوبی را شاهد بودیم.

مایلی کهن در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید ظاهرا داوری ها به سود تیم های پرقدرت است، گفت: اگر فیلم بازی دو هفته قبل ما در مقابل پرسپولیس را ببینید متوجه می شوید که برای اعلام یک اوت ساده تیم حریف چه اعتراض هایی کرد و قصد داشتند جو استادیوم را به نفع خود تغییر دهند، به همین دلیل من به سمت داور چهارم رفتم و گفتم که این آقایان قصد ایجاد حاشیه دارند و بعد هم داور به من گفت که روی نیمکت برگردم و من هم احترام گذاشتم و برگشتم. شاید تنها در این سیزده هفته من امروز از روی نیمکت بلند شده باشم و یازده هفته از روی نیمکت بلند نمی شدم. اعتراض ها باید طبیعی باشد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید ظاهرا در نیمه دوم قصد شما حفظ نتیجه بود، گفت: به هر حال تیم ذوب آهن آمده بود که نتیجه را تغییر دهد و ما هم قصد داشتیم که در ضد حملات به گل برسیم و بازیکنان خوبی هم داریم که در ضد حملات می توانند گلزنی کنند اما امروز بی دقتی کردند و حتی نزدیک بود آخر بازی نتیجه را واگذار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما معتقدید که فساد در مربیان هم وجود دارد، گفت: فساد ممکن است در هر قشری وجود داشته باشد و کاملا مشخص است که یکسری مربیان دنبال کارهای ناپاک می روند که البته شناخته شده اند. چرا تا به حال کسی سراغ بدنساز من نیامده است؟ چرا کسی سراغ سرپرست من نیامده است؟ بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس آقایان در کنفرانس گفته بودند که شب قبل می دانستیم که داور به آن سمت غش می کند، خب این یک سخن کاملا بی ربط است. در همه قشرها می تواند ناپاکی وجود داشته باشد اما من اعتقاد دارم اگر عزمی راسخ برای برخورد با عامل ناپاکی بدون توجه به مقام و شخصیت او وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات ما قابل حل است. متاسفانه بعضی مصلحت اندیشی ها به ضرر فوتبال ما شده است و نام این افراد را بر زبان نمی آورند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: هر کس در هر لباس و مقامی باشد باید با او برخورد شود. ذهن ها متاسفانه در این چند هفته کاملا طرف داوری است اما شرط بندی ها در مربیان ما رخنه کرده است و طبیعی است که در بازیکن ما نیز تاثیر بگذارد.

مایلی کهن خاطرنشان کرد: شاید دلیل اینکه ما دقایق آخر گل می خوریم اشتباه من باشد، شاید تعویض های من درست نباشد اما اعتقاد دارم که بدن بچه ها نیز تحلیل می رود و ما باید نوع تمرینات مان را به شکل حساب شده تر پیاده کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که بعضی سایت ها اعلام کردند که مایلی کهن و فریاد شیران در چند هفته گذشته به دنبال جمع آوری مدرک بوده اند و آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: ما هیچ موقع به دنبال مدرک سازی و پاپوش درست کردن برای کسی نبودیم. اگر حرفی داریم مرد و مردانه رو در رو می زنیم و اهل دادگاه کاری نیستیم. وقتی من دیدم آقایان سه بار از من شکایت کردند من هم یک بار از آنها شکایت کردم. من فوتبال را دوست دارم و اعتقاد دارم که فوتبال جنگ نیست. فوتبال یک بازی جوانمردانه است و من ۴۵ سال است که در فوتبالم و هیچ وقت برای رسیدن به منافع خود آسمان را ریسمان نمی کنم و چنگ به این طرف و آن طرف نمی اندازم.