رضا مهاجری در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا جا دارد خوشحالی خود را نسبت به هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال که به نام شهدای جنگ تحمیلی است اعلام کنم. 
 
مهاجری در ادامه عنوان کرد: تیم‌های شهرستانی بازی مقابل سرخابی‌ها را غنیمت می‌شمارند. آنها سعی می‌کنند با تمام توان شایستگی خود را مقابل سرخابی‌ها به نمایش بگذارند. 
 
وی تصریح کرد: به طور حتم تیم پدیده نیز سعی می‌کند در این بازی پخش زنده قابلیت فنی و تاکتیکی خود را به نمایش بگذارد. امیدوارم علاوه بر نتیجه یک بازی خوب و تماشاگر پسند از هر دو تیم شاهد باشیم. 
 
سرمربی پدیده اظهار کرد: خوشبختانه استقلال با تمام نفرات و بدون مصدوم و محروم پا به میدان مسابقه می‌گذارد و این برای تیم جوان ما عامل انگیزشی است. 
 
مهاجری در مورد مصدومان و محرومان این تیم گفت: رضا ناصحی و احمد آل نعمه به علت محرومیت در اختیار نداریم. ضمن اینکه معین عباسیان و میلاد غریبی به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند. 
 
وی درباره اینکه پدیده مقابل استقلال و پرسپولیس مشکلی نداشته است بیان کرد: نقطه مثبت تیم ما این است که در مقابل استقلال و پرسپولیس درسه بازی گذشته شکست نداشتیم اما نکته منفی هم نبردن این تیم‌ها است. 
 
مهاجری بیان کرد: اگر ما 70 درصد از توانایی خود را به نمایش بگذاریم به طور  حتم با کسب سه امتیاز از زمین مسابقه خارج می‌شویم. 

استقلال حریف گردن کلفتی است اما ما علاوه بر تلاش بر ارائه بازی خوب به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

مهاجری افزود: کادر فنی پدیده برای روحیه دادن به بازیکنان خود تلاش می‌کند تا در پایا لیگ به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم. خدا را شکر می‌کنم که با وجود مشکلات فراوان از سپاهان و فولاد خوزستان که چندین برابر پدیده خرج کردند رتبه بالاتری داریم. با وجود مشکلات مالی نتایج خوبی گرفتیم و به دنبال تثبیت جایگاه مهاجمان در جدول لیگ برتر هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: خیلی از تیم‌ها مثل نفت تهران و ملوان بندر انزلی از مشکلات مالی خود می‌گویند اما مشکلات ما هم کمتر از آنها نیست. مدیریت به دنبال به حداقل رساندن مشکلات است و ما هم با تمام تمرکز تلاش خود را برای ارائه فوتبال تاکتیکی می‌کنیم و به حواشی توجهی نداریم.

سرمربی پدیده در مورد مشکلات تیم پدیده را چرا رسانه‌ای نمی‌کند، بیان کرد: تیم‌هایی که مشکلات مالی خود را رسانه‌ای کردند به نتیجه لازم نرسیدند باز گویی مشکلات به غیر از آسیب به تیم و ... شخصیت بازیکنان و کادر فنی هیچ ثمره‌ای  ندارد. ما به دنبال افزایش بار فنی خود هستیم تا در هشت هفته پایانی با تمام مشکلات نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد مشکلات تیم استقلال گفت: با وجود اینکه استقلال در صدر جدول حضور دارد اما این تیم با مشکلات تاکتیکی مواجه است ما قصد داریم فردا با ارائه بازی هوشمندانه صدر نشین لیگ را شکست دهیم.

مهاجری در ادامه عنوان کرد: استقلال در صدر  جدول است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد اما دوباره به این مسئله اشاره می‌کنم استقلال از لحاظ تاکتیکی با مشکلاتی مواجه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مشکل شرکت پدیده حل شود. در این صورت ما نیازی به فعالیت سایر ارگانها نخواهیم داشت.