به گزارش پارس به نقل از ورزش سه مهدی پاشازاده که از بلاتکلیفی استقلال خیلی ناراحت است، دوست دارد هرچه زودتر تکلیف این باشگاه مشخص شود در این باره گفت: این خیلی بد است که تکلیف استقلال مشخص نیست. من با آقای روحانی و آقای گودرزی هم گفتم که درست کردن این وضعیت خیلی سخت نیست. دو باشگاه بزرگ کشورمان یعنی استقلال و پرسپولیس در بلاتکلیفی به سر می‌ برند. وضعیت این دو باشگاه از مذاکرات 1+5 بدتر شده است. باور کنید خودم از این وضعیت خسته شده ام، همه هواداران همین طور هستند. هر کسی را که در کوچه و خیابان می‌ بینم نگران استقلال هستند. من نمی‌ دانم مسوولان باشگاه چرا اینقدر سخت می‌ گیرند. کسانی هستند که حاضرند پول بدهند و اسپانسر شوند اما نمی‌ دانم چرا مسوولان باشگاه اینقدر معطل می‌ کنند. مگر سپاهان و ذوب‌آهن خصوصی هستند؟ تو را خدا هر چه سریع تر یک کاری انجام بدهید. الان وقت دارد از دست می‌ رود، تیم هایی مثل سپاهان دارند تیم خود را می‌ بندند نکند می‌ خواهید فقط آنها قهرمان شوند؟

او در همین باره ادامه داد: هر کمکی که از دستم بربیاید حاضرم آن را انجام دهم. همانطور که امسال تا آخرین لحظه از استقلال حمایت کردند، هر کسی که بیاید برایم فرقی نمی‌ کند. درست است که گاهی اوقات انتقاد فنی هم به تیم می‌ شود اما مهم استقلال است.

در حالی که در برخی از رسانه ها گفته شده بود، پاشازاده از اینکه کاندیدای سرمربیگری استقلال نیست ناراحت است خودش می‌ گوید: چه کسی گفته من با این قضیه مشکل دارم. داشتم با یک تیمی صحبت می‌ کردم که مدیرش گفت دو تا از شاگردانت که اتفاقا من خیلی اذیتشان می‌ کردم تعریفت را می‌ کردند. درست است که بازیکن هم خیلی از اوقات ممکن است اذیت شوند، آنها از من حساب می‌ برند ولی می‌ دانم که آخر به ضررشان تمام نمی‌ شود. خدا را شکر همیشه تیم های خوبی بسته ام.

بازیکن سابق آبی‌پوشان تهران که باز هم ابراز نگرانی در مورد این تیم می‌ کند، ادامه می‌ دهد: آن روز که استقلال به پرسپولیس باخت، به زور خودمان را کنترل کردم، تازه شما این را در نظر بگیرید که من بازیکن استقلال بودم و خیلی منطقی تر به قضیه نگاه می‌ کردم. آن طرفداری که هزاران کیلومتر راه می‌ کوبد و به خودش را به استادیوم آزادی برساند تا دربی را ببینند باید چکار کند. امیدوارم که هر چه زودتر انتخاب مربی انجام گیرد تا امسال همه چیز خوب پیش برود.

وقتی از او سوال شد گزینه خارجی برای استقلال مناسب تر است یا داخلی پاسخ داد: مربی خوب خارجی پول خیلی خوب هم می‌ گیرد. البته می‌ شود کارهای خوبی در این بین انجام داد اگر دلالان عزیز بگذارند. راجع به گزینه ایرانی هم باید بگویم که انتخاب کردن یک گزینه مناسب کار بسیار دشواری است. حالا یکسری ها که قبلا بوده اند و باید بقیه درباره شان نظر بدهند. یکسری ها هم سابقه مربیگری دارند اما تا به حال در استقلال به عنوان سرمربی کار نکرده اند مثل علیرضا منصوریان که امسال هم خیلی خوب کار کرد. نمی‌ شود راجع به هیچ چیز با قاطعیت نظر داد من فقط می‌ توانم راجع به خودم با صراحت نظر بدهم. روی تنها چیزی که مصمم هستم کار فنی خودم است می‌ توانم تضمین بدهم که اگر به استقلال بیایم تیمم زیبا فوتبال بازی کند.

پاشازاده در پایان افزود: مدیرعامل و هیات مدیره استقلال اگر تنها یک دقیقه به این فکر کنند که آدم هایی زیادی دارند شب و روز، هفته و ماه خود را با استقلال می‌ گذرانند خیلی زودتر از این ها تصمیم می‌ گیرند. کافی است آنها خودشان را جای هواداران بگذارند که اگر این هواداران نبودند، شاید فوتبال و استقلال هم نبود.