به گزارش پارس به نقل از فارس آخرین تمرین سنگین تیم فوتبال استقلال قبل از برگزاری دربی 80 از ساعت 18 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. با توجه به اینکه هرچه به برگزاری مسابقه نزدیک می‌شویم توجه‌ها به دو تیم بیشتر می‌شود امروز نیز استقبال خوبی از تمرین آبی‌پوشان به عمل آمد و نزدیک به 200 هوادار این تیم در محل تمرین حاضر شدند و به تشویق بازیکنان و کادر فنی استقلال پرداختند.

* هنگامی که امیر قلعه‌نویی وارد کمپ زنده‌یاد حجازی شد هواداران از او در خصوص نتیجه مسابقه سوال کردند که قلعه‌نویی گفت نتیجه دست خدا است و دعا کنید بازیکنان سالم از زمین بیرون بیایند.

* هاشم بیک‌زاده بازیکنی بود که امروز با آبی‌پوشان تمرین نکرد. این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی تنها روی نیمکت نشست و تماشاگر تمرین هم‌بازیانش بود البته بیک‌زاده مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار روز جمعه ندارد.

* نمایندگان موسسه خیریه ثمر که حامی بیماران سرطانی بالای 14 سال هستند  در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و روی پیراهن بازیکنان استقلال نمادی را چسباندند و  به نظر می‌رسد استقلالی‌ها در مورد این مسئله با یک دیگر هم‌دل و هم‌قسم شدند و قرار است روز جمعه نیز با این نماد پا به دربی 80 بگذارند.

* مهدی پاشازاده در آستانه بازی استقلال و پرسپولیس در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با امیر قلعه‌نویی و سایر اعضای کادر فنی گفت‌وگو کرد.

* جاسم کرار روز گذشته پس از صحبت با سرمربی تیم استقلال با آبی‌پوشان تمرین کرد امروز از ابتدا در کارهای گروهی این تیم حضور داشت.

* هواداران تیم استقلال با توجه به نزدیکی دربی امروز اقدام به تشویق بازیکنان این تیم کرده و نفراتی مثل عنایتی، صادقی، حیدری، برهانی،‌طالب‌لو و ... با شعارهای مختلف مورد حمایت قرار دادند. یکی از نکات جالب اشتباه هواداران به هنگام تشویق محمدرضا خرسندنیا بود و آنها این بازیکن را با احسان خرسندی اشتباه گرفته و برای دقایقی بازیکن سابق پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند که البته خیلی سریع این موضوع جمع و جور شد!

* دوربین‌های مختلف از شبکه‌های تلوزیونی برای پوشش و تهیه گزارش از تمرین تیم استقلال در کمپ مرحوم حجازی حاضر شده و با بازیکنان این تیم گفت‌وگو کردند.

* در بخش اول تمرین در حالی که سرمربی تیم استقلال با نمایندگان رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کرد بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف آقاوسط انجام دادند. در این لحظات امیرحسین صادقی با امیر قلعه‌نویی گفت‌وگو می‌کرد و مربی استقلال نحوه جاگیری در صحنه‌های مختلف را به مدافع تیم استقلال آموزش می‌داد.

* امید ابراهیمی بعد از گذشت 20 دقیقه به محل تمرین آبی‌پوشان آمد و به کار اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت. هواداران استقلال از ابراهیمی در مورد آخرین وضعیت او سوال پرسیدند که او گفت کشاله‌ام کمی درد می‌کند. این بازیکن در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با دکتر ستوده و امیر قلعه‌نویی صحبت کرد و سرمربی تیم استقلال از ابراهیمی خواست که تلاش کند حتما به بازی روز جمعه برسد.

*محسن کریمی به دلیل مصدومیت در حاشیه زمین به نرم دویدن پرداخت.

* چند هوادار معلول تیم استقلال امروز با ویلچر به محل تمرین آبی‌پوشان آمده و از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی این تیم را تماشا کردند البته آنها با چند تن از بازیکنان استقلال هم عکس یادگاری گرفتند.

* هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم با دوربین‌های تلویزیونی مصاحبه کرده و معتقد بودند استقلال روز جمعه پرسپولیس را شکست خواهد داد.