به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند با توجه به اینکه در دیدار بعدی این تیم میزبان مسابقه باشگاه سایپا خواهد بود. این امکان برای باشگاه فراهم نخواهد بود تا در رایزنی با مسئولان سازمان لیگ و پیش خرید بلیت‌ها، امکان حضور رایگان تماشاگران در طبقه دوم آزادی فراهم آید. 
  
در همین ارتباط بعضی دست اندرکاران باشگاه می گویند با توجه به اینکه مدیر عامل باشگاه سایپا در اظهارات رسانه‌ای خود از این مسئله جهت مسائل درآمدی استقبال کرده است. احتمالا باشگاه پرسپولیس برای حضور رایگان هواداران خود با سایپا وارد مذاکره شود. البته برای این منظور فقط کافی است که باشگاه مقابل، موافقت خود را به سازمان لیگ برتر اعلام کند و پس از آن نسبت به خریداری بلیت ها توسط پرسپولیس اقدام شود. به این ترتیب صحبت های مسئولان باشگاه سایپا راستی آزمایی خواهد شد. 
  
گفتنی است طبق ضوابط حاکم بر مسابقات، باشگاه‌های مهمان فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را در اختیار دارند و پرسپولیس بدون موافقت سایپا فقط می‌تواند روی خریداری این مقدار بلیت رایگان اقدام کند که مدیریت آن نیز آسان نخواهد بود، چون در صورت اعلام رایگان شدن سکوهایی محدود، جمعیت به سمت ورزشگاه خواهد رفت و به این ترتیب بعید است که سازمان لیگ با اجرای این طرح موافقت کند.