به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد رویانیان در پایان نشست کمیته استیناف که عصر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظر من دایی صحبت های محکم و مستدلی را در این نشست زد که اعضای کمیته استیناف از این حرف ها خوششان آمد و ابهامات موجود برطرف شد.

وی ادامه داد: صالحی با درایت و تفکر بالا صحبت های علی دایی را شنید و مسائل برایش شفاف شد. فکر می کنم صحبت های دایی که انصافا قشنگ بود، اعضای کمیته را قانع کرده باشد و امیدوارم محرومیت دایی کاهش یافته و بتواند در بازی با سایپا روی نیمکت بنشیند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: کمیته استیناف استنباطی را از صحبت های علی دایی داشتند و خوشبختانه صحبت های منطقی دایی، آنها را قانع کرد که این مساله خیلی مهم بود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه صالحی در رای جدید کمیته استیناف محرومیت علی دایی را کاهش دهد، یادآور شد: باز هم تاکید می کنم، حرف های دایی در این نشست خیلی چیزهای را روشن کرد و من از بیان این مسائل خوشحال شدم.

رویانیان در ادامه در مورد اینکه بحث محسن قهرمانی را تا کجا ادامه می دهد، تاکید کرد: اصلا در این قضیه کوتاه نمی آیم، چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم. من عاشق محسن قهرمانی هستم (با خنده)

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته سازنده بود اما نباید به کسی اتهام زد، خاطرنشان کرد: حرکات صورت گرفت که افق روشنی را در مبارزه با ناپاکی ها نشان داد. اینکه نمایندگان مجلس، کمیسیون اصل ۹۰ و سازمان بازرسی در این قضیه ورود کردند، اتفاق قابل اعتناییی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: برای نخستین بار واقعیت ها را بصورت روشن بیان کردیم و مقابل فشارهای که به ما وارد شد، ایستادگی کردیم و می کنیم. باز هم تاکید می کنم برای جامعه داوری احترام قائل هستم و همه آنها را قبول دارم اما پای بیان واقعیت ها علیه فرد متخلف می ایستم.

وی با اشاره به اینکه تازه فهمیدیدم پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی، چه میزان بوده است، در پاسخ به این سوال که اگر کسی قتل هم کرده بود، آیا باز هم پرونده اش اینقدر طول می کشید که پرونده شکایت از قهرماین به طول انجامیده است، گفت: مذاکرات ۵+۱ سال هاست ادامه دارد و امیدواریم آقای ظریف بتواند آن را حل کند و ما هم سعی می کنیم آن را با تداوم فعالیت ها حل کنیم.