به گزارش پارس به نقل از اسپرت تی وی، شهاب گردان قادر به همراهی کردن سپاهان در بازی با پرسپولیس نیست. او در خصوص این بازی حساس چنین توضیح داد:

* برای بازی با پرسپولیس آماده هستید؟

- تیم آماده است اما من نه!

* چرا؟

- متاسفانه مصدوم شدم و فعلا نمی توانم برای سپاهان بازی کنم.

* چه مصدومیت بی موقعی!

- بله همینطور است. چند روز قبل در تمرین عضله همسترینگ پایم دچار کشیدگی شد و همین مسئله باعث شد تا این بازی را از دست بدهم.

* بهبودی چه زمانی حاصل می شود؟

- فکر می کنم 10، 15 روزی زمان ببرد. فعلا تحت نظر پزشک تیم دارم کار می کنم تا انشاا... مشکل برطرف شود.

* سپاهان مشکل دیگری برای این بازی ندارد؟

- نه خدا را شکر، در تعطیلات تمرینات به خوبی برگزار شد. ما یک اردوی خوب هم داشتیم و چند بازیکن جدید هم به جمع ما اضافه شد و فکر می کنم از هر لحاظ برای این بازی آماده هستیم.

* بازی را چطور می بینی؟

- بازی این دو تیم همیشه جذاب بوده چون هر دو تیم فقط برای کسب پیروزی پا به میدان می گذارند. بازی رفت هم سر همین مسئله جذاب و پرگل شد. خدایی نه سپاهان به فکر مساوی گرفتن است نه پرسپولیس. به خصوص حالا که ما کمی از صدر فاصله گرفتیم شدیدا به این برد و سه امتیاز نیاز داریم. پرسپولیس هم می خواهد بیشتر به صدر نزدیک شود. همین مسئله باعث می شود بازی خوبی برگزار شود.

* نتیجه را چطور می بینی؟

- قطعا سپاهان برنده این بازی است. ما برای کسب این 3 امتیاز همه جوره از خودمان مایه می گذاریم و فقط برای برد به تهران خواهیم رفت.

* شنیدیم در نیم فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتی؟!

- در حد شایعه بله!

* چرا شایعه؟!

- والا من هم از طریق اخبار و شایعات مطرح شده متوجه وجود چنین پیشنهادی شدم وگرنه پرسپولیس اصلا به من پیشنهاد رسمی نداده بود.

* اگر رسمی بود وسوسه می شدی؟!

- نمی دانم جواب این سوال چیست! من الان بازیکن سپاهان هستم و دوست دارم با این تیم دوباره قهرمان شوم. وقتی پیشنهادی نبوده چرا باید در موردش حرف بزنم.

* ظاهراً هواداران پرسپولیس از شادی گل این بازیکن بعد از جدایی از تیم محبوبشان شاکی شده اند!

- من صادقانه بگویم محمدرضا را بعد از گلزنی همیشه به همین یک شکل دیده ام. او با پیراهن پرسپولیس به ذوب آهن که تیم سابقش بود گل زد و همین شکلی خوشحالی کرد که هواداران پرسپولیس معترض آن هستند. بعضی بازیکنان بعد از گلزنی قادر نیستند خودشان را کنترل کنند و شادی آنها کاملا به چشم می آید. اینها را می گویم تا هواداران پرسپولیس بدانند محمدرضا هیچ مشکلی با پرسپولیس ندارد. او نه دلخور است نه مشکلی با تیم سابقش دارد. امیدوارم فضای حاکم بر این بازی سلامت باشد و هیچ حرف بدی از دهان هیچ هواداری روی سکوها بیرون نیاید و شاهد یک بازی زنده و جذاب از هر دو تیم باشیم.

* ناراحت نیستی از اینکه مقابل تیم سابقت بازی نمی کنی؟

- دوست داشتم بازی کنم اما این مصدومیت اجازه نداد. از بیرون تلاش بچه ها را می بینم و دعا می کنم روز، روز ما و سپاهان باشد.