به گزارش پارس به نقل از خبر اسپرت،می‌دانی بابت شادی گلی که انجام دادی چقدر از جانب هواداران پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفته‌ای؟

این فضای فرهنگی فوتبال ماست و کاری از دست من و شما ساخته نیست. آن عده اگر با انصاف و وجدان به گذشته فکر کنند می‌بینند در تمام روزهایی که برای پرسپولیس به میدان رفتم با صددرصد توانم بازی کردم و به هر تیمی گل زدم شادی انجام دادم حالا هم که بازیکن سپاهان هستم بنا بر تعهدم با جان و دل بازی می‌کنم و طبیعی است وقتی گل می‌زنم خوشحال می‌شوم و هیجانم را با سکوها تقسیم می‌کنم. قبل از بازی هم گفته بودم گل بزنم شادی می‌کنم، این اخلاق من است. نمی‌توانم به خاطر هزار نفر اگر گل زدم اشک تمساح بریزم.

شاید توقع داشتند به آن شکل خوشحالی نکنی.

مگر حرکات موزون انجام دادم؟ رفتم سمت طرفداران سپاهان. با این حال می‌دانم هواداران واقعی پرسپولیس شرایط فوتبال حرفه‌ای را می‌دانند و به هیچ عنوان ناراحت نشده‌اند. باز تأکید می‌کنم باید از فوتبال لذت ببریم و دنبال زدن آدم‌ها و ناسزا گفتن نرویم.

بازی چطور بود؟

پرسپولیس به نسبت دو بازی قبلی‌اش خیلی بهتر و زهردارتر بازی می‌کرد و در اصفهان برای سپاهان حریفی خوب و قابل احترام بود. در نیمه اول هم توانستند برای ما خطرساز شوند ولی در نهایت توانستیم بازی را ببریم.

این پرسپولیس که دیدی با تیم فصل قبل تفاوتی دارد؟

به نظرم همین پرسپولیس اگر دچار بحران مدیریتی و مالی نشود بعد از چند هفته یکی از تیم‌های خوب لیگ می‌شود.

نقطه ضعف پرسپولیس را در کجا دیدی؟

من نمی‌توانم در مورد تیم حریف اظهارنظر کنم و به صورت سربسته می‌گویم از نیمکت‌نشینی محسن بنگر تعجب کردم چون در جریان بازی نقطه ضعف پرسپولیس در کار مدافعانش بود و نمی‌دانم چطور یک مدافع خوب و باتجربه نیمکت‌نشین می‌شود.

داوری چطور بود؟

تأثیری در نتیجه بازی نداشت.

پنالتی سپاهان درست بود؟

روی حاج‌صفی داخل محوطه جریمه خطا شد و سهل‌انگاری مدافع حریف یک پنالتی به ما داد، داور هم نمی‌توانست چشمش را روی خطا ببندد.

ولی این ذهنیت به وجود آمد اشتباهات داوری در 3 هفته اخیر به نفع سپاهان بوده است.

این حرف‌ها را مطرح می‌کنند تا پشت ضعف‌های خودشان پنهان شوند. بعد از دربی اصفهان مدام گفتند داور، پنالتی ذوب‌آهن را نگرفت، در برنامه 90 مشخص شد داور به نفع سپاهان یا به ضرر حریف سوت نزده است.

از نویدکیا خبر داری؟

بعد از بازی پیامک زد پیروزی سپاهان را تبریک و به من خسته‌نباشید گفت. من هم از او تشکر کردم.

بازیکنان خارجی سپاهان چه شرایطی دارند؟

پریرا مهاجم خیلی مهمی برای تیم ماست که انگار ITC او مشکل پیدا کرده، مسلماً با اضافه شدن دو بازیکن خارجی اوضاع سپاهان بهتر می‌شود.

صحبت خاصی مانده؟

فدات، قربانت، ستاره بچینی، خوب بخوابی، بوس، بوس! (به سبک جناب‌‌خان برنامه خندوانه).

خلعتبری از ترس هواداران پرسپولیس عکس‌هایش را پاک کرد!

محمد‌رضا خلعتبری که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در بازی مقابل این تیم دوباره جنجال‌ساز بود. او در این بازی و در یکی از صحنه‌ها نزدیک بود با بازیکنان این تیم درگیر شود. خلعتبری پس از زدن گل به پرسپولیسی‌ها هم شدیداً خوشحالی کرد تا نشان دهد اتفاقاً از گلزنی به این تیم بدش نمی‌‌آید. او بعد از جدایی از پرسپولیس محبوبیت خود را در بین هواداران این تیم از دست داد و در چند سال گذشته آنها تا توانسته‌اند علیه این بازیکن موضع گرفته‌اند. پرسپولیسی‌ها معمولاً به صفحه شخصی این بازیکن در اینستاگرام می‌روند و خلعتبری را مورد نوازش قرار می‌دهند. این بازیکن که می‌دانست بعد از بازی با پرسپولیس هم چنین اتفاقی می‌افتد، سریعاً عکس‌های خود را پاک کرد تا کسی نتواند برایش پیغام بگذارد. جالب اینجاست که چند بازیکن پرسپولیس از جمله عالیشاه هم تمام عکس‌های خود را پاک کردند.