به گزارش پارس به نقل ازخبرآنلاین؛ دوشنبه شب 90 تصاویری از بازی ستاره های ایران و آسیا را به مناسبت خداحافظی نادرمحمدخانی نشان داد. در بخشی از این تصاویر علی موسوی مهاجم سابق استقلال و تیم ملی یک گل زد و یک پاس گل هم به علی دایی داد. موسوی در این باره توضیح می دهد: «آن بازی را خوب یادم هست. اگر اشتباه نکنم 5 گل زدیم. البته حریف هماهنگ نبود و اینقدر گل خورد. ولی یک خاطره از ان مسابقه دارم. لب خط توپ را با دوپا از بالای سر بازیکن عربستانی انداختم که شدید عصبانی شد. به من گفت دیگر از این کارها نکن و حتی تهدیدم کرد. به او خیلی بر خورد که اینطوری دریبلش زدم. تو ذوقش خورد.» 

او درباره تهدیدهای اخیر عربستان و گرفتن میزبانی از ایران می گوید: «کری خوانی که همیشه بین فوتبال ایران و عربستان زیاد بوده است. ولی الان ما نباید کم بیاوریم. فیفا و afc تصمیم گیری می کند نه عربستان. ورزشگاههای ما همیشه امن بوده اند. عربستانی ها مسایل سیاسی را وارد کرده اند و این به ضرر خودشان می شود.» 

علی موسوی همچنین درباره شکست تیم ملی امید در راه المپیک و فضای موجود می گوید: «به نظر من ناکامی تیم ملی امید به خاکپور و مایلی کهن ربطی ندارد. در فوتبال ما سلسله مراتب رعایت نمی شود. وینگادا یا هر مربی دیگری هم مقصر نیست. ببیند ما باید سلسله مراتب درست را در فوتبال طی کنیم. یعنی از نونهالان به نوجوانان و بعد جوانان و امید و تیم ملی. در ژاپن قطعا این اتفاق می افتد ولی در ایران نه.» او در پاسخ به این سوال که مایلی کهن چقدر در فضای ایجاد شده دخیل بود توضیح می دهد: «قطعا هرکسی برای دفاع از خودش حرف می زند. البته ما هم باید امکانات را طوری ایجاد کنیم که فردا بهانه دست مربی و بازیکن ندهیم.»