به گزارش پارس به نقل از تسنیم: تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار شد.


* با توجه به اظهارات کارلوس کی‌روش در مورد امیر قلعه‌نویی و حمید درخشان خبرنگاران و هواداران حاضر در کمپ استقلال به صحبت در این باره پرداختند. یکی از تماشاگران با عصبانیت فریاد زد که کارلوس کی‌روش نباید اینگونه صحبت می‌کرد. آنها همچنین از درخشان هم حمایت کردند.

* با توجه به هوای سرد بیشتر بازیکنان با کلاه و دستکش تمرین خود را انجام داده و برخی از بازیکنان چنان کلاه را روی سر خود گذاشته بودند که تنها چشمان‌شان مشخص بود.

* پیش از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی شاگردانش را دور خود جمع و به مدت 7 دقیقه برای آنها صحبت کرد. سرمربی استقلال با اشاره به دیدار دوستانه استقلال مقابل راه‌آهن که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد به بازیکنانش گفت: مسابقات لیگ به زودی شروع می‌شود و ما حق نداریم در بازی‌های رسمی اشتباه کنیم. تمرینات و اردوی خود را برگزار کردیم تا نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و اگر بخواهید بی‌تفاوت باشید تمام زحمات ما از بین می‌رود.

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال با دیدن خبرنگاران به آنها اعلام کرد که احتمال دارد دوشنبه استقلال در کمپ این باشگاه در دیدار دوستانه به مصاف نساجی قائمشهر برود.

* هنگامی که بازیکنان در اختیار پرویز حیدری مربی بدنساز این تیم قرار گرفتند تا دویدن دور زمین را آغاز کنند، به اظهارنظر درباره دیدار تیم ملی مقابل عراق و حذف ایران از جام ملت‌های آسیا پرداختند. بازیکنان از جمله آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده با کرار جاسم در خصوص پنالتی‌های روز گذشته دیدار ایران و عراق صحبت کردند. همچنین هواداران استقلال معتقد بودند حقیقی می‌توانست حداقل یک پنالتی را بگیرد.

* هرایر مگویان و هنریک هلمکه دو بازیکن خارجی استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشتند.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان، دویدن دور زمین، عبور از مانع و مرور کارهای تاکتیکی بود.

* در اواسط تمرین امیر قلعه‌نویی و دستیارانش در خصوص برگزاری بازی‌های لیگ برتر در تاریخ زودتر از موعد تعیین شده به اظهارنظر پرداخته و همگی اعلام کردند که تیم در دوران بدنسازی است و نمی‌تواند در آن تاریخ به میدان برود.

تمرین تیم فوتبال استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد.