به گزارش پارس، خبرورزشی نوشت: این فوتبالیست با تمام پتانسیل فنی‌اش جایی در تیم ملی عراق ندارد و به جای حضور در استرالیا در ایران است. ديروز با كرار تماس گرفتيم، از بازي ايران و عراق حرف زديم. او درباره خودش، عراق و ايران حرف‌هاي جالبي را بر زبان آورد؛ حرف‌هایي كه مي‌تواند براي‌تان جالب باشد.

به طور حتم از اينكه بازيكن تيم ملي عراق نيستي ناراحتي. اين يك افسوس بزرگ براي تو است.
خب دوست داشتم براي تيم ملي عراق بازي كنم. دوست داشتم در جام ملت‌هاي آسيا حضور داشته باشم و بدرخشم اما قسمت نشد. اين يك افسوس برايم است اما گاهي اوقات بايد در فوتبال اتفاقات تلخ و اين‌چنيني را پذيرفت. اين بخشي از زندگي ورزشي فوتباليست‌هاست و من اعتراضي ندارم.
درباره نبودن تو حرف و حديث‌هاي زيادي مطرح است. خط خوردي، مصدوم بودي و ... خودت در اين باره حرف بزن.
من قبلاً در اين باره حرف زده‌ام و حقايق را گفته‌ام. يك بار ديگر براي‌تان توضيح مي‌دهم و خواهش مي‌كنم كاملاً بنويسيد تا همه متوجه شوند و شايعات را باور نكنند. من در ليگ برتر مصدوم شدم و از ناحيه كشاله ران با درد شديد روبه‌رو بودم. به عراق و سر تمرين تيم ملي رفتم و به مربي گفتم نمي‌توانم تمرين كنم. ما دو هفته تمرين مهم و نهايي براي آماده شدن برای جام ملت‌ها داشتيم و من در آن دو هفته مصدوم بودم و به همين دليل جام ملت‌ها را از دست دادم.
يعني باور كنيم؟
من حقيقت را گفتم. باور كنيد! هيچ اختلاف و حاشيه ديگري هم در كار نبود.
عراق و ايران در مرحله حذفي جام ملت‌های آسيا به هم رسيدند.
اگر راستش را بخواهيد دوست داشتم دو تيم ملي عراق و ايران در فينال جام ملت‌ها به هم مي‌رسيدند. اين جدال حساس، زيبا، جذاب و البته بسيار مشكلي است. هر دو تيم خوب هستند و مي‌خواهند با شكست دادن ديگري به جمع 4 تيم پاياني صعود كنند.
قبول داري شانس پيروزي ايران بيشتر است؟ قبل از جام ملت‌ها در بازي دوستانه به ايران باختيد!
آن يك بازي دوستانه بود و اگر در خاطرتان باشد، بسياري از بازيكنان فيكس عراق در زمين نبودند. آن بازي معيار خوبي براي بازي فردا نیست. البته ايران تيم قوي و بسيار خطرناكي است. بازيكنان حرفه‌اي، باتجربه و بزرگي داريد و از يك مربي كاربلد به نام كروش بهره‌مند هستيد اما عراق نيز دو پيروزي و يك باخت دارد و تيم قدرتمندي است.
فكر مي‌كني چه تيمي قهرمان شود؟
استراليا كه ميزبان جام است، ژاپن، كره‌جنوبي، عراق و ايران نيز براي قهرماني شانس دارند. متأسفانه در بازي فردا از بين عراق و ايران يك تيم با جام خداحافظي مي‌كند. من فكر مي‌كنم برنده اين جدال شانس فيناليست شدن را دارد.
اگر بودي مي‌توانستي به عراق براي رسيدن به قهرماني كمك كني؟
نمي‌دانم چه بگويم؟! من هر وقت براي تيم ملي عراق به ميدان رفته‌ام، با تمام وجود بازي كرده‌ام و لحظه‌اي كم نگذاشته‌ام.
از اينها بگذريم. درباره استقلال حرف بزن.
ما يك اردوي خوب را در كيش پشت ‌سر گذاشتيم. اگرچه من چند روز ديرتر به اردو رفتم اما با تمرينات ويژه‌اي كه انجام دادم، به شرايط خوبي رسيده‌ام و الان هم در تهران تمرينات‌مان را ادامه مي‌دهيم تا حضوري متفاوت در نيم‌فصل دوم ليگ برتر داشته باشيم.
پيش‌بيني تو از نيم‌فصل دوم ليگ برتر چيست؟
طبيعي است كه دنبال جبران كمبود‌ها و ناكامي‌های نيم‌فصل اول باشيم. مي‌خواهيم با جبران امتيازات از دست رفته دوباره صدرنشين شويم. من به شخصه اميدواري زيادي به اين استقلال دارم.
كرار براي نيم‌فصل دوم دنبال چيست؟
مي‌خواهم هم بيشتر گل بزنم و هم بيشتر پاس گل بدهم. دوست دارم بهترين نمايش‌ها را به اجرا بگذارم، همين