به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، تیم فان‌خال در فصل جدید به شدت تحت فشار است. کسب نتایج ضعیف در کنار نمایش های ضعیف و نه چندان خوب، باعث شده تا انتقادات از سرمربی هلندی بسیار زیاد باشد. اصلی ترین انتقاد از او و تیمش این است که جذابیتی در بازی آنها دیده نمی‌شود و تیمش زیبا بازی نمی‌کند و حالا ، فان‌خال خود نیز این موضوع را تایید کرد.

او گفت:" بازی‌هایی بود که خیلی از دیدنشان لذت بردم. مقابل چلسی واقعا بازی زیبایی انجام دادیم ولی نتیجه 0-0 شد و امکان باختمان نیز وجود داشت. بازی‌هایی هم بود که خیلی حوصله ام از تماشای آن سر می‌رفت و عصبانی می‌شدم زیرا در دفاع سازمان یافته نبودیم ولی فوتبال همین است. همه ی باشگاه‌ها در تمامی بازی‌هایشان خوب بازی نمی‌کنند و فوتبال جذابی به نمایش نمی‌گذارند ولی فوتبال جذاب چیزیست که مردم برای تماشایش به ورزشگاه می‌آیند. آنها می‌توانند انتقاد کنند ولی همچنین می‌توانند تیم را تشویق کنند.

باید این را دانست که به عنوان بازیکن یا مربی یا هوادار، تیم شما همیشه نمی‌تواند بازی خوبی انجام دهد و این چیزی بود که در بازی‌های قبلی ما رخ داده است. از این موضوع متاسفم ولی فوتبال به همین شکل است."