به گزارش پارس به نقل از تسنیم، آرسن ونگر از تأیید خبر پیوستن محمد النی، بازیکن تیم فوتبال باسل سوئیس به توپچی‌های لندن در ماه ژانویه خودداری کرد، اما گفت که پنجره نقل‌و‌انتقالات پرمشغله‌ای را برای خود متصور است.

ونگر در پاسخ به خبرنگارانی که از او درباره پیوستن النی به آرسنال سؤال پرسیدند، گفت: النی در تست پزشکی آرسنال؟ ظاهراً شما بیشتر از من می‌دانید. ما در حال حاضر درباره نقل‌و‌انتقالات‌مان نمی‌توانیم هیچ چیزی را قطعی اعلام کنیم، چون هیچ نتیجه‌گیری صورت نگرفته است. با این حال اطمینان دارم که امسال فصل نقل‌و‌انتقالات پرمشغله‌ای خواهم داشت. پیش از این هم گفته‌ام که ما کمبود مهره داریم.

گابریل، دفاع وسط پیشین ویارئال، آخرین بازیکن (به استثنای دروازه‌بان) بوده که آرسنال خریده است، چرا که توپچی‌ها در تابستان امسال جز پتر چک، دروازه‌بان پیشین چلسی بازیکن، دیگری نخریدند. البته چک در پیشرفت چشمگیر توپچی‌ها در این فصل در قیاس با فصل گذشته نقش پررنگی داشته است و همین موضوع سبب شده است که ونگر تمجید ویژه‌ای از سنگربان 33 ساله‌اش به عمل آورد.

ونگر تأکید کرد: من بارها گفته‌ام که در فوتبال دروازه‌بانی شاید پستی باشد که کمترین توجه به آن می‌شود، اما شما زمانی که به آمار پتر توجه می‌کنید، متوجه می‌شوید که او چقدر عالی کار می‌کند. باید بگویم از سرعت تطبیق پیدا کردن چک با تیم‌مان بسیار غافلگیر شده‌ام. او طوری بازی می‌کند که انگار از ابتدای دوران بازیگری‌اش در کنار ما بوده است. چک الان در تیم ما مهره‌ای مهم محسوب می‌شود.