به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، هافبک سابق پرسپولیس که از او به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران نام برده می شود بعد از فصلی ناامیدکننده توسط برانکو ایوانکوویچ از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شد تا در روزهایی که هیچ تیمی تمایلی به جذب او نداشت علیرضا منصوریان شاگرد سابقش در تیم ملی امید را به نفت ببرد. علی منصور در همان روزها این قول را به فوتبال ایران و طرفداران پرسپولیس داد تا پیام را به روزهای اوج خود رسانده و یک صادقیان آماده و سرحال در پایان فصل به پرسپولیس تحویل دهد.

 

اما هنوز نیم فصل بیشتر از همکاری سرمربی نفت با صادقیان پرحاشیه نگذشته بود که این بازیکن پا را در یک کفش کرد تا از نفت جدا شود. پیام که در بازی های آخر نفت به خصوص مقابل استقلال در جام حذفی یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه داد در میانه راه ساز جدایی کوک کرد تا پروژه منصوریان برای احیای او به بن بست خورده و بی نتیجه باقی بماند تا او مقابل پرسپولیسی ها بدقول شود.

 

حالا پیام به صبا کوچ کرده تا زیر نظر علی دایی به فوتبالش ادامه دهد. همان مربی که او را از ذوب آهن به پرسپولیس برد و یکی از بهترین فصل های فوتبالی پیام را به نمایش گذاشت حالا امیدوار است همان صادقیان را در میانه میدان صبا در اختیار داشته باشد تا نمایش های فانتزی این هافبک جوان اما پرحاشیه به پیشرفت تیمش کمک کند.