به گزارش پارس دهنوی در مورد بردن پرسپولیس و صعود به فینال جام‌حذفی به خبرنگار  ورزش سه گفت: خدا را شاکر هستیم که به این مرحله رسیدیم. پشت کار و انسجام تیمی کمک کرد که این نتایج را رقم بزنیم تمام تلاشمان را می‌ کنیم که سهمیه آسیایی را برای سال بعد کسب کنیم، گروه ما در جام‌حذفی به مراتب سخت تر از سایر گروه ها بود اما توانستیم فعل خواستن را صرف کنیم اما اگر نتوانیم کاپ را بالای سر ببریم انگار همه چیز پوچ بوده است.

او در مورد صحبت های بعضی از پرسپولیسی ها مبنی بر شانسی رفتن ذوب‌آهن به فینال نظرش را اینگونه بیان کرد: درست است که شانس در فوتبال دخیل است اما ما شانسی به فینال صعود نکردیم. آنها یک موقعیت صددرصد گل هم نداشتند حتی در نیمه اول که تیم مان خوب نبود، باز هم به آنها موقعیت ندادیم. تازه این را هم در نظر بگیرید که آنها از حمایت 50هزار نفره تماشاچیانشان برخوردار بودند ولی ذوب‌آهن اصلا دست و پا بسته نبود. البته این را هم بگویم که این باخت چیزی را از ارزش های پرسپولیس کم نمی‌ کند.

هافبک ذوب‌آهن در مورد دیدار با نفت‌تهران در فینال گفت: نفت و ذوب‌آهن هر دو تیم هایی هستند که درگیرانه بازی می‌ کنند و روی این حساب بازی سختی را در پیش داریم. نفت هم از سال قبل تا الان بازیکنان زیادی را از دست نداده و حتی دو، سه بازیکن خیلی خوب هم به آنها اضافه شدند. تمام تلاشمان را می‌ کنیم که از پس این فینال بربیاییم. اما همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد.

این بازیکن در مورد آمار خوب گلزنی اش در هفته های اخیر ادامه داد: فقط می‌ توانم بگویم خدا را شاکرم و گلزنی هایم بابت دعای خیر پدر و مادرم و همه عزیزانی هست که در این مدت پشت سرم بودند. تیم ما خیلی سختی کشیده و حق آقا یحیی است که یک جام بگیرد، من هم در این راه ذره ای به تیمم کمک کردم.

دهنوی در آخر در مورد شایعه حضورش در استقلال افزود: دقیقا نمی‌ دانم که ماجرا از چه قرار است، این بحثی بوده که در رسانه ها راه افتاده، به شخصه تمایل دارم که به استقلال کمک کنم، اما اگر آبی ها من را بخواهند باید به باشگاه نامه بزنند. این فصل در ذوب‌آهن کم کاری نکردم و همه چیزم را برای این تیم گذاشته ام. امیدوارم هر چه که به صلاحم است پیش بیاید، دوست دارم به روزهای خوب گذشته ام بازگردم، یعنی زمانی که به تیم‌ملی دعوت شدم و در 7 بازی 5 گل به ثمر رساندم. باعث افتخارم است که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.