به گزارش حوزه ورزشی پارس نیوز؛ انتقادی از امیر قلعه‌نویی در استقلال وجود داشت که چرا بازیکنانی که به خدمت فراخواند سن و سال دار بودند و به کار این تیم نیامدند. بازیکنانی مثل نیکبخت، اولادی، پژمان نوری و خیلی‌های دیگر که اتفاقا در تیم رقیب استقلال حضور داشتند هم وزن حرکتی تیم را کم کردند و هم نوعی اعتراض زیر پوستی به خاطر پرسپولیسی بودن آنها، به زیرمجموعه استقلال رسید.

امیر قلعه‌نویی در تراکتور‌سازی هم به نظر می‌رسد این مسیر را در پیش گرفته و البته کیانی در اولین حضورش در میدان برای تراکتور سازان بد بازی نکرد.

با این حال فرزاد حاتمی که به لیگ یک هم رفته بود و در نیم فصل اول در ملوان توپ می‌زد و مهدی‌ کیانی که پس از درگیری با همین سرمربی به گسترش فولاد پیوسته بود و البته ایوب کلانتری دوباره توسط امیر قلعه‌نویی به تراکتور‌سازی دعوت شده‌اند که این در نوبه خود ریسک بزرگی محسوب می‌شود.

دعوت از کیانی البته می‌تواند نوعی آشتی با سکوها هم محسوب شود اما در مجموع باید گفت وزن حرکتی آنها که تاکنون به تراکتورسازی پیوسته‌اند زیاد بالا نیست. باید دید این بازیکنان تراکتور را نجات می‌دهند یا همان اتفاقی که در استقلال برای قلعه‌نویی رخ داد، دوباره این بار در تراکتورسازی رخ می‌دهد؟

کیانی، حاتمی و ایوب کلانتری به ترتیب ۳۰، ۳۱ و ۲۷ ساله هستند که در مقایسه با جوان‌گرایی تیم‌های لیگی سن و سال دار محسوب می‌شوند.