به گزارش پارس ، به نقل ازایران ورزشی؛ ساموئل از برخی اتفاقات رخ داده در اردوی استقلال در این فصل و همچنین مشکلات مالی که گریبان باشگاه را گرفته دلخور است و دوری از خانواده را بهانه کرده تا به هر نحوی از استقلال جدا شود. به این ترتیب ممکن است این سیه چرده با نمک را فصل بعد دیگر در ترکیب استقلال نبینیم.

جی لوید ساموئل در ابتدای این فصل بیشتر مواقع نیمکت نشین بود و حتی کار به جایی رسید که بنا به تصمیم قلعه نویی، این هافبک سیه چرده برای مدتی به سکوها نیز تبعید شد. او اما رفته رفته توانست توانایی هایش را به کادر فنی نشان بدهد و دوباره جایگاه ثابتش را به دست آورد. ساموئل که در نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به بازیکن تاثیرگذار استقلال تبدیل شد و با بازی های درخشان و زدن گل های حساس نقش به سزایی در موفقیت های تیمش ایفا کرد با توجه به اتمام قراردادش در انتهای فصل در حال جمع کردن چمدان هایش است تا دوباره به جزیره بازگشته و در کنار خانواده اش به فوتبال ادامه دهد.

این در حالی است که استقلالی ها از مدت ها قبل آمادگی خود برای آغاز مذاکرات و تمدید قرارداد ستاره ترینیداد و توباگویی را اعلام کرده بودند اما ساموئل بدون توجه به این پیشنهادها اعلام کرده تمایلی ندارد فوتبالش را در ایران دنبال کند و ترجیح می دهد تا در نزدیکی خانواده اش باقی بماند. البته نزدیکان این بازیکن مدعی هستند ساموئل از برخی اتفاقات رخ داده در اردوی استقلال در این فصل و همچنین مشکلات مالی که گریبان باشگاه را گرفته دلخور است و دوری از خانواده را بهانه کرده تا به هر نحوی از استقلال جدا شود.