به گزارش حوزه ورزشی پارس نیوز، تیم های فوتبال تراکتورسازی و استقلال از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه در چارچوب هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم تراکتورسازی و تقابل وی با مظلومی و استقلال انتظار می‌رفت رویارویی دو تیم از هیجان بالایی برخوردار باشد اما زمین یخ زده و سرمای شدید هوای تبریز روی کیفیت کار دو تیم تاثیر فراوانی گذاشت تا جایی که انتظارات فنی از این مسابقه برآورده نشد. ضمن اینکه استقبال آنچنانی از این بازی بعمل نیامد و چیزی حدود ۷ هزار نفر روی سکوهای پوشیده از برف ورزشگاه یادگار حضور یافته بودند.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست تراکتورسازی بازی رو به جلو را در دستور کار داشت با این حال خبری از فرصت خطرناک روی دروازه‌ها نبود. تراکتورسازی در دقیقه ۱۹ بازی روی شوت محکم سروش رفیعی از روی یک ضربه کاشته خطرساز شد با این حال شوت این بازیکن در چارچوب نبود.

استقلال این ضربه را در دقیقه ۲۳ روی ضربه کاشته امید ابراهیمی پاسخ داد با این همه شوت خطرناک وی هم به داخل چارچوب دروازه نرفت. بعد از این صحنه استقلال برای دقایقی روی دروازه تراکتورسازی فشار وارد کرد اما در یک ضد حمله سزار بازیکن تیم تراکتورسازی صاحب موقعیت شد که ضربه نه چندان محکم وی از زاویه بسته را رحمتی به کرنر فرستاد.

استقلال در دقیقه ۳۵ صاحب موقعیت خوب برای گلزنی شد. سانتر خسرو حیدری از راست را برهانی سرضرب زد که اخباری آن را دفع کرد. یک دقیقه بعد شوت محکم انصاری با فاصله اندک به بالای دروازه تراکتورسازی رفت.

بهترین موقعیت این دیدار دقیقه ۴۳ رقم خورد جایی که محسن کریمی از استقلال با اخباری دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شد اما ضربه خود را به بالای دروازه رفت تا نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم تیم تراکتور بار دیگر کار را تهاجمی از سر گرفت. در دقیقه ۵۵ ضربه بختیار رحمانی در میانه های راه تغییر مسیر داد ولی رحمتی در دو ضرب این شوت را مهار کرد. استقلال که شهباززاده را به میدان فرستاده بود در دقیقه ۵۷ روی شوت این بازیکن خطرساز شد.

در دقیقه ۶۷ دیدار بود که تراکتورسازی تا یک قدمی گل پیش رفت. ضربه سر سزار در آستانه ورود به دروازه با نوک انگشتان رحمتی دفع شد تا دروازه استقلال همچنان بسته بماند. بعد از این صحنه تقریبا بازی در میانه میدان پی گرفته شد و در دقایق پایانی این بازی دو تیم کاملا محتاطانه کار را پی گرفتند تا در پایان یک بازی نسبتا سرد و کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت بدهند.

استقلال با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. تراکتورسازی هم با ۱۹ امتیاز یک پله صعود کرد و موقتا جای پرسپولیس را در رده هشتم جدول گرفت.

این دو تیم باید روز اول دیماه در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی با هم دیداری حساس و تعیین کننده داشته باشند.