به گزارش پارس به نقل از فارس، علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از شکست مقابل الریان قطر و همچنین مسائل مختلف صحبت های زیر را انجام داد.

* به نظر می رسد فشار روحی زیادی را تحمل می کنید؟

- دقیقا همین طور است. فشار باختن روی بازیکنان تأثیر گذاشته و شرایط ما زیاد مساعد نیست البته این را هم بگویم که ما می توانیم خیلی راحت جبران کنیم و می توانیم از نو شروع کنیم.

* قلعه نویی معتقد است استقلال می تواند جبران کند، تو چه نظری داری؟

- او حرف خوبی زده و اتفاقا در آخرین تمرین ما همین صحبت را مطرح کرد. ما ۳ امتیاز از بالانشینان فاصله داریم و همه چیز بستگی به خودمان دارد. انشاء الله بتوانیم بازی هایی را که از دست دادیم جبران کنیم و البته در لیگ هم قهرمان شویم.

* ظاهرا بعد از بازی با الریان بازیکنان در رختکن خیلی ناراحت بودند؟

- ناراحت بودیم چون اگر دقت کرده باشید آنها موقعیت چندانی نداشتند. روی یک اتفاق گل خوردیم و در بین دو نیمه هم قسم شدیم به خاطر مهدی رحمتی بازی را ببریم. من فکر می کنم رحمتی نیازی به مصاحبه نداشت که عذرخواهی کند چون خودمان هم مقصر بودیم. ما آنقدر حمله کردیم که حتی در دقایق پایانی رحمتی می توانست گل بزند. او آنقدر خوب کار کرده و برای استقلال زحمت کشیده که خیلی راحت بتوان از اشتباه او گذشت کرد.

* می توانید صعود کنید؟

- ما ایرانی ها عادت داریم همیشه کار سخت انجام دهیم. صعود ما به جام جهانی در سال های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ را به یاد دارید؟ ما به سختی به جام جهانی رفتیم ولی این کار را انجام دادیم. من مطمئنم این شرایط برمی گردد و می توانیم دوباره اوج بگیریم.

* اما قلعه نویی اعتقاد داشت امسال بدترین سال مربیگری اش بوده است.

- یادم می آید در زمان مربیگری کخ ما ۸ بازی را در نیم فصل دوم نبردیم. شرایط سخت است وقتی یک تیم می بازد مشکلات برملا می شود اما یادتان نرود که ما در لیگ برتر مدعی هستیم و مطمئنا امیر قلعه نویی تحت فشار است که این صحبت ها را انجام داده اما امیدوار هستم که بازیکنان بتوانند او را از این شرایط خارج کنند.

* صحبت پایانی.

- صحبت زیاد است ولی الان وقت عمل کردن است. من به عنوان یک عضو کوچک تیم استقلال از هواداران می خواهم که شرایط استقلال را درک کنند هر چند این روزها خیلی ها به من می گویند که تو خودت از استقلال رفتی ولی من هم مجبور شده بودم از این تیم بروم. هیچ کس دوست ندارد کاپیتانی استقلال را رها کند و از این تیم جدا شود. تجربه به من می گوید استقلال بدون تماشاگرانش مفهومی ندارد و من از مردم می خواهم سه شنبه روز باشکوهی را رقم بزنند تا از نو شروع کنیم.