به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، بختیاری زاده گفت: من به خاطر علاقه‌ای که به استقلال و فوتبال خوزستان دارم مسوولیت این تیم را بر عهده گرفتم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دهم.

 

مظلومانه از استقلال جدا شدم

 من خیلی مظلومانه از استقلال اهواز جدا شدم. تیمی را که من با دست‌خالی و بدون امکانات در عرض سه روز بسته بودم در ۵ هفته لیگ و مقابل تیم‌هایی مثل استقلال، سیاه‌جامگان و صبا عملکرد قابل قبولی داشت ولی بعد از بازی با راه‌آهن من به آن شکل کنار گذاشته شدم. انشاء الله اگر عمری باقی بود من در مورد اتفاقات آن بازی صحبت خواهم کرد. در حال حاضر همه امیدم این است که با حضور مدیریت جدید آقای فرجی، و مالک باشگاه آقای مالکی در نیم‌فصل بتوانیم بازیکن در پشت دفاع و مهاجم جذب کنیم که بخشی از مشکلات تیم را حل کند.

 

نمی‌توانیم به خاطر خطر سقوط، استقلال اهواز را از حالا تعطیل کنیم

*شاید اگر هر مربی جای شما بود به خاطر اینکه با آبرویش در استقلال بازی شده بود، حاضر نبود دوباره این مسوولیت را بپذیرد، این بخشش از کجا نشأت می‌گیرد؟

 بختیاری زاده: شاید هم به خیلی از مربیان این پیشنهادشده باشد و آنها قبول نکرده باشند و به اجبار دوباره آنها به سمت من آمدند. من قبول مسوولیت کردم تا به تیم کمک کنم و اصلاً برایم مهم نیست که این نتیجه باعث می‌شود که در فوتبال ایران کارنامه بدی به جا بگذارم. من با تمام وجود و از دل و جانم می‌خواهم به استقلال اهواز کمک کنم. با تمام سختی‌های پیش رو هم آشنا هستم. من می‌دانم که مردم فوتبال دوست و متعصب اهواز هم وقتی تلاش من را می‌بینند، به نتیجه خرده نمی‌گیرند. شما از من پرسیدید که همه استقلال اهواز را کاندیدای سقوط می‌دانند در این مورد باید بگویم که من و مدیریت باشگاه درنهایت راضی هستیم به رضای خدا! نمی‌توانیم چون همه تیم ما را کاندیدای سقوط می‌دانند پس از همین حالا استقلال اهواز را تعطیل کنیم.

 

آقای حنطه چه کسی تیم «له شده» تحویل داد

 حرفی از زمان حضور آقای حنطه در دلم مانده، آن‌هم این است که چرا ایشان زمانی که تیم شادابی که من در زمان کوتاهی آنها را دورهم جمع کرده بودم را تحویل گرفت. در حالی که خودش همکار من است، گفت: من تیم له شده‌ای را تحویل گرفتم. در حالی که زمانی که من دو روز پیش در تمرین حاضر شدم دیدم یک مشت بچه در کنار عادل کلاه‌کج کاپیتان من تمرین می‌کنند و هیچ اثری از غلامی، قزل، نظری، شاهین مجیدی، مجیدی، آشوبی، پرویز کریمی در تمرینات نیست. فقط من شنیدم که خیلی از این بازیکن‌ها رضایت‌نامه گرفته‌اند. حالا حقش است که من در جواب صحبت آقای حنطه بگویم شما چه تیمی به من تحویل دادید.

 

به دلیل نبود بازیکن از کلاه‌کج در دفاع استفاده کردم

 در بازی مقابل صبا کار به‌جایی رسید که من از کلاه‌کج در دفاع استفاده کنم. حتی یک هوادار ما بلند فریاد زد که این تیم جوانان استقلال اهواز است. من اگر در استقلال اهواز می‌ماندم نمی‌گویم تیم الان ششم جدول بود ولی حداقل در با ۱۳، ۱۴ امتیاز در جایگاه بالاتری در جدول قرار داشت. اگر ما بازیکن داشتیم عادل را جلوتر می‌گذاشتیم و شرایط گل زدن هم پیدا می‌کردیم.