به گزارش پارس به نقل از فارس، مهرداد پولادی در مورد دربی ۷۷ اظهار داشت: بدون هیچ حرف و حدیثی باید قبول کنیم این بازی برای هواداران با همه بازی ها فرق دارد.

وی افزود: قطعا هواداران دوست دارند تیم محبوبشان برنده باشد و هر تیمی که با دقت و کم اشتباه باشد برنده بازی است.

پولادی ادامه داد: خوشبختانه پس از بازی خوبی که پرسپولیس مقابل فولاد انجام داد به نظرم کمی وزنه به پرسپولیس سنگینی می کند و خدا را شکر شرایط پرسپولیس خوب شده و در جدول هم جزء مدعیان قرار گرفتیم.

پولادی خاطرنشان کرد: دربی هیچ ربطی به نتایج و بازی های قبلی ندارد و یک بازی جداگانه نسبت به سایر بازی هاست. هر تیمی که بتواند استرس کمتر داشته باشد و بازیکنی که بتواند بر غلبه بر جو خود را کنترل کند، برنده خواهد بود. البته به نظر من استقلال هم تیم خوبی است اما پرسپولیس نباید فریب باخت این تیم را بخورد.

مدافع قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی چه می شود، گفت: نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست اما تیمی برنده است که قدر فرصت های خود را بداند البته بازیکنان نیز باید قدر این بازی را بدانند چون با درخشش در آن می توانند راه موفقیت را کوتاهتر بپیمایند.

وی افزود: خوشبختانه خلعتبری هم به پرسپولیس اضافه شد و به نظرم صددرصد می تواند به پرسپولیس کمک کند. او بازیکن زیرک و باهوش است و انشاءالله بتواند در دربی برای پرسپولیس موثر باشد.

مدافع سابق تیم ملی در حمایت از تیم ملی و در آستانه حضور در جام جهانی و مشکلات پیش آمده نیز تاکید کرد: اگر من حرفی بزنم نمی دانم فایده ای دارد یا خیر، خود مسئولان باید بدانند که چطور تیم ملی به جام جهانی رفت و مردم چقدر شاد و خوشحال بودند.

وی افزود: ما با زحمت به جام جهانی رفتیم اما بعد از جام جهانی هیچ کاری برای تیم ملی نکردیم. من امیدوارم مسئولان تصمیم گیرنده به داد کفاشیان و فوتبال ایران برسند که این مشکلات حل شود و تیم ملی اردوهای مناسب خود را دنبال کند. باور کنید خوب نیست که دست خالی به جام جهانی برویم و زنگ تفریح تیم های دیگر شویم. فکر کنم کی روش دوست ندارد این اتفاق بیفتد و به همین دلیل با جدیت برنامه هایش را دنبال می کند.

پولادی در پایان درباره آخرین وضعیت خودش گفت: تمریناتم را رسما استارت می زنم و خدا را شکر وضعیتم بهتر شده، انشاءالله پس از کار با وزنه و آب درمانی وقتی پزشکم از خارج از کشور آمد برنامه های بعدی ام را دنبال خواهم کرد تا بتوانم هرچه سریع تر به پرسپولیس کمک کنم.