به گزارش پارس به نقل از مهر، علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال که عصر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است اما موضوع مهم این است که در این بازی به برد احتیاج داشته و به هیچ عنوان به فکر مساوی نیستیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس باید فاصله خود را با استقلال در صدر جدول کم کند، به همین دلیل دنبال پیروزی است، یادآور شد: از ارزش های استقلال که صدرجدول است همه با خبر هستند. ۵ بازی قبلی را برده است و با بازیکنان خوبی که دارد، آنها مطمئنا به دنبال پیروزی هستند. البته فکر می کنم این پیروزی برای ما مهم‎ تر از استقلال است و برای برد به میدان می رویم تا فاصله خود را با آنها کاهش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص غیبت جواد نکونام و پژمان منتظری و تاثیر آن روی توانایی استقلال در این بازی اظهار کرد: این بازیکنان را که نام بردید، جزو بهترین های فوتبال ایران هستند اما استقلال بازیکنان بهتر از آنها را هم دارد. استقلال نسبت به نیم فصل نخست بهتر نتیجه گرفته است. مطمئنا بودن آنها کار را برای ما سخت تر کند اما استقلال همیشه استقلال است و این بازی شرایط دیگری دارد.

وی ابراز امیدواری کرد تماشاگران در این بازی ورزشگاه را پر کنند و تنها تیم خود را تشویق کنند. دایی در مورد وضعیت تیمش خاطرنشان کرد: مهرداد کفشگری در این بازی غایب است اما سایر بازیکنان خود را در اختیار داریم و از بهترین نفرات خود در این بازی استفاده خواهیم کرد.

" یکی از خبرنگاران پرسید خیلی ها معتقد هستند در مسابقه رفت، دو تیم بازی درگیرانه ای را ارائه کردند و آن مسابقه بار فنی نداشت" . علی دایی به این موضوع اینگونه واکنش نشان داد: بعضی از کارشناسان نظرشان را می ‎ دهد اما آنچه از فوتبال می خواهیم باید در مورد آن اظهار نظر کنیم نه آنچه دیگران می خواهند. من خودم مخالفم این هستم که می گویند کیفیت بازی رفت پایین بود. هر کسی از دیدگاه خودش این بازی را نگاه می کند.

وی اضافه کرد: من یک سوال دارم، آیا سال های قبل بهتر بوده است. برخی از رسانه ها صحبت از پایین بودن کیفیت لیگ می کنند و سطح آن را بسیار پایین می دانند. آیا آنها کیفیت لیگ های دیگر را هم دیده اند؟ یک عده ای هجمه را علیه لیگ ایجاد می کنند و لیگ ما را بی کیفیت جلوه دهند. فوتبال ما از گذشته همین بوده است و از گذشته بهتر شده است نه بدتر.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: امیدوارم این بازی خوب و تماشاگر پسند باشد، هر دو تیم مردانه بازی کرده و هر تیمی که بهتر باشد، فردا نتیجه می‎ گیرد. اما من از تیم خودم مطمئنم و فقط دنبال این هستیم که ببریم و به هیچ وجه تفکر دفاعی نداریم. هدفمان برد است و امیدوارم بازیکنان نکات فنی را به خوبی در زمین پیاده کنند، البته من به پیروزی تیم خود خوشبینم.

وی در مورد سعید مظفری زاده داور این بازی و خداحافظی اش در پایان این مسابقه اظهار کرد: مظفری زاده یکی از داوران خوب کشورمان هستند، دعا می کنم بازی فردا را بدون اشتباه و حاشیه پشت سر گذاشته و بهترین قضاوت خود را در این بازی ارائه کند.

" بازیکنان پرسپولیس دیروز به دلیل مشکلات مالی تمرین نکردند، آیا این موضوع به ضرر تیم شما است؟ " ، دایی در پاسخ به این سوال گفت: این تمرین نکردن، وقفه ای در تمرینات مان وارد کرد و مطئنا امروز آن را جبران می کنیم اما مطمئن باشید بازیکنانم برای این بازی همه چیز را فراموش کردند و با تمام وجود بازی می کنیم. نه تنها کسی کم نمی گذارد، بلکه از تمام توانش استفاده می کند و به هیچ وجه عقب نشینی نمی کنیم. همه چیز در خصوص آن مشکلات دفن شده و من به تعصب و مردانگی ایمان دارم و سعی می کنیم نتیجه خوبی را بگیریم.

وی اضافه کرد: خیلی وقت است مشکلات مالی داریم و با این معظل دست پنجه نرم می کنیم. من و بازیکنانم بارها در این خصوص صحبت کردیم اما گوش شنوایی نیست. به نظرم رویانیان نمی تواند یک نفره همه چیز را اداره کرده و مشکلات را حل کند و باید مسئولان وزارت ورزش و جوانان به او کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد: البته شاید وزارت ورزش از رویانیان خوشش نمی آید. اگر نمی آید چرا باید دودش به چشم هوداران برود؟ مگر می شود یک نفره این همه برای باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس هزینه کرد. بازیکنان من هم حق دارند زیرا هیچ چیزی نگرفته اند و همه اش وعده و وعید شنیده اند.

وی افزود: همه ما روی این پول ها حساب کردیم، برخی خانه خریده اند و نمی دانند چگونه پول آن را پرداخت کنند. لوازم خانه یکی از بازیکنان داخل کامیون است و تا پول ندهد نمی تواند آنها را خالی کند. باید خیلی از مسائل حل شود و بعد از آن انتظار چیزهای دیگری را داشت.

دایی در پایان در مورد حضور مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تمرین تیم رقیب گفت: امیدوارم این اقدامات تاثیرات مثبت در پی داشته باشد و باعث شود تماشاگران در بازی فردا (جمعه) تنها تیم خود را تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هشتمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۴: ۳۰ روز جمعه ۲۷ دیماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.