به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، محمدرضا عباسی درباره تقابل سیاه جامگان با استقلال در ورزشگاه آزادی، اظها‌ر کرد: هنوز هم چند بازیکن تیم‌مان سابقه بازی در ورزشگاه آزادی را ندارند، اما آزادی هم مانند گذشته پر نمی‌شود و به نظرم استقلال و پر‌سپولیس در بازی‌هایی که مهمان هستند تماشاگران بیشتری دارند. با توجه به روندی که در تعطیلات طی کردیم و بازیکنانی که به تیم‌مان اضافه شدند به گرفتن یک نتیجه‌ خوب برابر استقلال امیدوار هستیم.

 

او درباره نقل و انتقالات پر سر و صدای سیاه جامگان در تعطیلات گفت: بازیکنانی که جذب کرده‌ایم هزینه زیادی برای ما در بر نداشته است. برای مثال سه بازیکن خارجی ما به اندازه محسن فروزان قرارداد ندارند. با این کار توانستیم هزینه‌های باشگاه را کمتر کنیم. از طرفی بازیکنان خارجی ما با کیفیت هستند و قطعا کمک حال تیم ما خواهند شد. ما فقط می‌توانیم یک بازیکن آسیایی دیگر جذب کنیم که آن هم به صلاح فرهاد کاظمی انجام خواهد شد. ITC دو بازیکن خارجی ما صادر شده و فکر می‌کنم کارت بازی یک بازیکنمان هم امروز صادر شود.

 

مدیر‌عامل سیاه جامگان در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: بازیکنان داخلی هم با کیفیت هستند و مشکلی برای بازی کردن ندارند. از خریدهای‌مان راضی هستیم.

 

عباسی درباره این که گفته می‌شود سیاه جامگان با مشکلات مالی زیادی مواجه است، تاکید کرد: آیا وضعیت مالی کشور مناسب است؟ از طرفی با توجه به بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم وضعیت ما بهتر از تیم‌های دیگر است. اگر پول نداشتیم چطور می‌توانستیم 9 بازیکن جدید را جذب کنیم. این مسائل شایعات بی اساسی است که به ما ربط می‌دهند.

 

مدیر‌عامل سیاه جامگان درباره جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی و شانس‌شان برای فرار از انتهای جدول، گفت: به هیچ تیمی نگاه نمی‌کنیم و فقط به دنبال نتیجه‌ گرفتن هستیم. فکر می‌کنم هشت تیم نیمه دوم جدول شانس سقوط دارند و نمی‌توان از الان تیم‌های سقوط کرده را مشخص کرد.

 

او همچنین با بیان این که پیگیر شکایت‌شان از صبای قم در کمیته‌ استیناف هستند، افزود: امیدواریم که کمیته‌ استیناف حق را به حقدار بدهد. اگر در این کمیته‌ هم به پاسخ مناسبی نرسیم علامت سوال بزرگی در جامعه فو‌تبا‌ل ایران و در اذهان عمومی به وجود خواهد آمد.