به گزارش پارس به نقل از سايت نود صادق درودگر مدیرعامل نساجی قائمشهر این روزها حسابی پیگیر ماجرای پرونده باشگاه مس کرمان است.درودگر در این باره به نود می گوید که حراست فدراسیون فوتبال برای تعلیق بازی استقلال خوزستان و مس کرمان در پلی آف لیگ برتر، نامه داده و این بازی نباید روز دوشنبه هفته آینده برگزار شود.

مدیرعامل نساجی قائمشهر البته حرفهایش از از ماجرای جنجال تبریز و دفاع از علیرضا فغانی شروع کرد و گفت: در ماجرای تبریز باید به باشگاه تراکتورسازی و طرفداران این تیم حق داد و اگر حقی  از آنها ضایع شده باید احقاق شود. اما این وسط داریم می بینیم که علیرضا فغانی دارد قربانی می شود در حالیکه نباید این اتفاق بیفتد .هر چند که فغانی هم اشتباهاتی داشته اما همه می دانند که داور فینال جام ملتهای آسیا برایش بازیکن معمولی و ستاره فرقی ندارد و این یک فاکتور خوب برای قضاوت یک داور است. فغانی سرمایه ملی است و نباید قربانی شود. او نماینده جامعه داوری است و بهترین داور ایران است. به نظر من در صحنه ای که پنالتی مسلم را ندید کمک داورش می توانست به او کمک کند که کمک نکرد و زاویه دیدش هم طوری بود که نمی توانست صحنه را ببیند.

وی ادامه داد: دیدید که رئیس جمهور به تبریز سفر کرد و چه اتفاقهایی افتاد اما من از صبح نماینده ارومیه در مجلس تعجب می کنم. ایشان گفته چرا فغانی ماشین ۱۳۵ میلیون تومانی سوار می شود؟ این یعنی اینکه فغانی غیر از کار داوری اش پول دیگری گرفته و متخلف است؟ این حرفها درست نیست. اولا که شما ارومیه هستی نه تبریز، ثانیا اگر عرق آذری زبان های عزیز را داری انصاف را رعایت کن. با داشتن یک ماشین ۱۳۵ میلیون تومانی کسی را متهم نکنید. فغانی بهترین داور است و اگر تندی هم در قضاوت داشته اما بهترین داوری را همیشه ارائه کرده است. اشتباهات داوری هم اجتناب ناپذیر است و هر آدمی هم ممکن است اشتباه کند. الان این آقای نماینده ارومیه دستگاه قضایی فوتبال را زیر سوال برده است. مثلا اگر ما یک قاضی دادگستری را دیدیم که ماشین ۲۰۰ میلیون تومانی سوار می شود باید به او اتهام گرفتن رشوه بزنیم؟

درودگر درباره مقصران ماجرای تبریز می گوید: همه می دانند که چه کسانی نتیجه بازی اصفهان را دو- دو اعلام کردند اما کسی چرا مستقیم نمی گوید آنها چه کسانی بوده اند؟ نتیجه ای که اعلام شد تصمیمی بود که عده ای بی تجربه خارج از زمین گرفتند اما نتیجه معکوس داد. اتفاقا آنها را پیدا کرده اند. دو روز است که مسئولیت گرفته اند. به نظر می رسد آدم هایی که دور و بر تیم بودند و همه آنها گفته اند دو بر دو شده هم مقصر هستند.

مدیرعامل نساجی قائمشهر درباره پرونده باشگاه مس کرمان در کمیته اخلاق هم حرفهای جالبی زد: همه اینها را درباره تراکتورسازی و ماجراهای تبریز گفتم تا بگویم همانطور که ما بیانیه دادیم، از آقای  رئیس جمهور می خواهیم که حق باشگاه نساجی را هم بگیرد. الان فیش بانکی واریزی به حساب شخص از حسای مدیرعامل و پیامک هایی به کسانی داده که ماموریت هایی داشته اند و به صورت اس ام اس به آنها ماموریت داده شده است. مشخص شده و مدیرعامل مس کرمان هم قبول و تایید کرده که این پولها به حسابش واریز شده، ضمن اینکه قرار بود دیروز همه پرینت های پیامکش را به کمیته اخلاق بدهد که تا آخرین وقت اداری روز چهارشنبه هم این کار را نکرده است. در ماجرای نساجی قائمشهر به نظرم دارد بی توجهی می شود. اگر آقای رئیس جمهور پیگیر احقاق حق تراکتورسازی است، مردم قائمشهر و استان مازندران هم به خدا جز ایران هستند. باور کنید اگر سفر آقای روحانی به مازندران بود الان نساجی قائمشهر پلی آفی شده بود.

صادق درودگر درباره اینکه حکم باشگاه مس کرمان چه زمانی اعلام می شود گفت: قرار است شنبه جلسه برگزار شود و فدراسیون فوتبال بر اساس ماده ۶۵ آیین نامه کمیته اخلاق باید بازی تیمهای استقلال خوزستان و مس کرمان را تعلیق کند. حراست فدراسیون فوتبال هم نامه داده که این بازی تعلیق شود اما سازمان لیگ برایش تاریخ تعیین کرده اند که دوشنبه انجام شود.