به گزارش پارس به نقل از مهر، هادی شکوری پس از شکست سه بر یک صبا مقابل پرسپولیس و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار پرموقعیت و تماشاگر پسند بود اما متاسفانه ما نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و شکست را پذیرا شدیم. شکوری در پاسخ به این سئوال که پس از تعویض به شدت ناراحت بودید، گفت: شجاعانه می گویم که از تعویض خودم بسیار ناراحت شدم و از کادر فنی تیم نیز ناراحت بودم اما در رختکن هیچ صحبتی بابت این قضیه نکردم چون در زمین این مسئله به پایان رسیده بود.

مدافع میانی صبای قم در پاسخ به این سئوال که چقدر از مبلغ قرارداد خود را از این تیم دریافت کرده اید گفت: من مجانی برای این تیم بازی کردم و از زمان حضورم تاکنون تنها سه میلیون و ۲۷۵ هزار تومان از صبا دریافت کردم.

وی تاکید کرد: نمی دانم چرا مسئولین صبا هیچ اقدام و فکری برای بازیکنان نمی کنند. شاید آنان نمی دانند که الان شب عید است و همه به پول نیاز دارند. من از زمانی که به صبا پیوستم تمام تلاش خود را انجام دادم تا برای این تیم مثمر ثمر باشم اما انگار مسئولین تیم خیلی نگران آینده صبا نیستند.

شکوری در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به چنین مشکلات مالی طلب خود را از استقلال دریافت کرده یا خیر افزود: متاسفانه هر تیمی که پا می گذارم مشکلات مالی خاص خودش را دارد من بعد از مدتها جدایی از استقلال هنوز نتوانسته ام طلب خود را از این باشگاه دریافت کنم و طی آخرین جلسه ای که در شش ماه پیش با فتح الله زاده داشتم وی به من گفت که از طلب ۲۳۰ میلیونی اش ۱۱۰ میلیون آن را ببخش و مابقی را از ما بگیر که متاسفانه اگر ۱۲۰ میلیون را دیدید من هم دیده ام.

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: زندگی من از طریق فوتبال می گذرد و امیدوارم مسئولین ورزش کشورمان فکری به حال ما فوتبالیست ها بکنند.