به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از ناعادلانه‌ترین نتایج در دیدار نفت - سایپا رقم خورد. ما فوتبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه شد شکست یک بر صفر ما. من در حال حاضر هم عصبانی‌ام و هم متأثر. متأثرم به خاطر نتیجه‌ای که در بازی رقم خورد، اما نمی‌دانم باید از چه کسی ناراحت باشم، چون شاگردانم خیلی خوب بازی کردند.

وی با طرح این مدعا که تیمش با یک ضربه از سوی بازیکنان نفت تن به شکست داده است، افزود: ما باید به یک مدل خوب از بازی برسیم که دیگر فرازونشیب نداشته باشیم و مهاجمان‌مان عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا به انتقاد از زمین چمن ورزشگاه تختی تهران پرداخت و گفت: این زمینی نیست که در آن فوتبال بازی شود. با این وجود 200، 300 نفری که در ورزشگاه حضور داشتند، نمایش خوب و باکیفیت تیم ما را دیدند.

جلالی خاطر نشان کرد: متأسفانه مهاجمان ما بازهم از فرصت‌ها استفاده نکردند تا نتیجه‌ای ظالمانه شکل بگیرد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تیم باتجربه‌اش مغلوب جوانی تیم نفت تهران شده است، گفت: شما به چه چیزی باتجربه می‌گویید؟ اینکه ما سه بازیکن باتجربه داریم، تیمی مسن هستیم؟ تیم ما هم بازیکن باتجربه دارند و هم جوانانی چون ترابی، زینالی، علیقلی و ... .

جلالی در خصوص عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: این مسئله باید ریشه‌یابی شود. یک روز گفتند قیمت بلیت‌ها گران است و یک روز گفتند ساعت بازی‌ها خوب نیست، اما به نظر من باید مسئله ریشه‌یابی شده و مشکلات مردم برای حضور در ورزشگاه‌ها برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خاتمه به نقش تعیین‌کننده شانس در برخی از مسابقات اشاره و تصریح کرد: ما در مصاف با نفت خوب بودیم، اما با بدشانسی تن به شکست دادیم.