به گزارش پارس به نقل از ایسنا بازیکن تیم تراکتورسازی می‌گوید بازی با نفت "تلخ‌ترین خاطره" دوران ورزشی‌اش بوده است. او همچنین به خاطر نایب قهرمانی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

آندرانیک تیموریان پس از نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ چهاردهم و ناکامی این تیم در رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر  گفت: لازم است به همه هواداران خونگرم و پرشور تیم تراکتورسازی اعلام کنم که آن شب در ورزشگاه یادگار امام (ره) تلخ‌ترین خاطره دوران ورزشی‌ام رقم خورد.

وی افزود: من هم مانند همه تبریزی‌های عاشق فوتبال لحظه شماری می‌کردم که جام قهرمانی را بالای سر ببریم و با هم جشن قهرمانی برپا کنیم اما همه چیز به یکباره از دست رفت و ما در نهایت نایب قهرمان لیگ شدیم. متاسفانه پس از بازی شنیدم که برخی هواداران با آسیب‌های روحی و جسمی مواجه شده‌اند که این تلخی ناکامی آن شب را برای من بیشتر می‌کند. احساسات هواداران برایم ارزشمند و فراموش نشدنی است و من هم مانند تک تک آنها هنوز از شوک نتیجه بازی با نفت تهران خارج نشد‌ه‌ام. اگر قصوری از سوی من بوده با تمام وجودم از شما عذرخواهی می‌کنم.

تیموریان درباره تاثیری که تصمیم داور در روند بازی داشت به ایسنا گفت: هرگز درباره داوری حرفی نزده‌ام. اگر عدالت اجرا شده حرفی نیست اما چنانچه اخراج من تصمیم درستی در آن فضا و شرایط حاکم بر ورزشگاه نبوده قضاوت را به عهده مردم و کارشناسان می‌گذارم.

کاپیتان تیم ملی افزود: حالا کار از کار گذشته و من فقط می‌خواهم بار دیگر از هواداران تیم تراکتورسازی به خاطر نایب قهرمانی عذرخواهی کنم و به آن‌ها بگویم که تراکتورسازی قهرمان واقعی لیگ بود. احساسات تبریزی‌ها را درک می‌کنم و به آنها اطمینان می‌دهم که تراکتور با انگیزه و برنامه‌ریزی بیشتر به سوی قهرمانی لیگ پانزدهم قدم بر می‌دارد. بار دیگر از هواداران می‌خواهم که با همان شور و حرارت همیشگی و مصمم‌تر از همیشه تراکتورسازی را در لیگ همراهی کنند تا این تیم به حق واقعی‌اش دست یابد.

آندو درباره اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد و برخی به نیمکت این تیم خبر قهرمانی تراکتورسازی و تساوی بازی سپاهان-سایپا را انتقال دادند نیز گفت: من روی نیمکت نبودم و وقایع را از نزدیک ندیدم اما در جریان اتفاقات قرار دارم. امیدوارم پرده از این راز برداشته و روشن شود که چه کسی خبر قهرمانی تراکتور و خبر تساوی نتیجه بازی سپاهان-سایپا را به نیمکت‌نشین‌های ما انتقال داد. کاری که آن شب در ورزشگاه یادگار امام (ره) انجام دادند با اصول اخلاقی و پهلوانی همخوانی ندارد و امیدوارم که هرچه زودتر عوامل انتشار این خبر دروغ معرفی شوند تا مردم پاک تبریز در جریان وقایع قرار بگیرند. مطمئنا خبری که اعلام شد هم به ضرر تیم تراکتور بود و هم نفت تهران.