به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم الجیش بار دیگر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حریف نفت شد. الجیش این روزها در لیگ ستارگان قطر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است تا جایی که در هفته سیزدهیم لیگ برتر قطر صبری لموشی سرمربی فرانسوی الجیش به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شد. اما تنها این نیست که شاگردان منصوریان را تهدید می‌کند بلکه خط حمله فوق‌العاده خطرناک الجیش با حضور عبدالرزاق حمدالله است. این مهاجم 25 ساله مراکشی در این هفته از لیگ ستارگان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده است.

تیم الجیش در هفته گذشته که همان هفته سیزدهم لیگ ستارگان است برابر تیم قدرتمند السد که در این فصل ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا را در ترکیب خود دارد، قرار گرفت. در این دیدار الجیش با نتیجه 4 بر 2 حریف پرآوازه‌اش را درهم کوبید و به رده دوم جدول صعود کرد. حمدالله در این دیدار 2 گل از 4 گل تیمش را درون دروازه یاران ژاوی قرار داد. این مهاجم مراکشی تنها گلزن نیست بلکه با حرکات خود دفاع حریف را به هم می‌ریزد تا برای بقیه همبازی‌هایش موقعیت گلزنی ایجاد کند.

لموشی سرمربی الجیش پس از شکستی که در هفته دوازدهم برابر ام‌صلال که آندو کاپیتان تیم‌ملی کشورمان را در ترکیب خود دارد، در این هفته بهترین عملکرد را داشت و به همین خاطر به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.

دیدار نفت تهران با الجیش در تاریخ 20 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

1

 

2