پیام صادقیان با اشاره به اینکه پرسپولیس در لیگ قهرمانان عزمش را جزم کرده است، اظهار کرد: در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم چند برابر است، ما در لیگ برتر در میانه جدول قرار گرفته ایم و هرچند که تیم یازی های لیگ را رها نکرده است اما کار دشواری برای رسیدن به صدر جدول داریم.

وی درباره شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته 22 لیگ برتر پس از دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های لخویا قطر و بنیادکار ازبکستان، بیان کرد: در مقابل تراکتورسازی می دانستیم که بازی بسیار سختی را پیش رو داریم، آن ها هواداران بی نظیری دارند و ما به این موضوع اشراف داشتیم. در این دیدار فرصت های خوبی داشتیم اما توپ های پرسپولیس در این بازی گل نشد. هرچند در کل بازی فیزیکی را پشت سر گذاشتیم و دست خالی از تبریز بازگشتیم.
هافبک مهاجم پرسپولیس درمورد شرایطش پس از رهایی از بند مصدومیت و بازی مقابل تراکتورسازی نیز، خاطر نشان کرد: پس از مدت ها مصدومیت دراین بازی به میدان رفتم و بازی نسبت خوبی را نیز به نمایش گذاشتم. در مجموع عملکردم پس از مدت ها دوری از میادین مطلوب و نسبتا رضایت بخش بود هرچند توقع بیشتری از خودم دارم و می دانم که هواداران نیز انتظارات بیشتری از من دارند.
صادقیان در ادامه به دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: نفت تیم خوبی است، نباید به رتبه آن ها در پایین جدول نگاه کنیم  و آن ها را دست کم بگیریم. ما برای کسب سه امتیاز به مسجد سلیمان می رویم و امیدوارم دست پر به تهران بازگردیم.
وی درباره برنامه نوروزی اش در سال 94، بیان کرد: پیشاپیش سال جدید را به همه هموطنانم تبریک می گویم، اگر نوروز تعطیل باشیم قطعا در کنار خانواده ام خواهم بود، هیچ چیز به اندازه بودن کنار خانواده مهم نیست. اگر هم تعطیل نباشیم که باید در تمرینات حاضر شوم و کار خود را این چنین پیش ببرم.
هافبک مهاجم تیم پرسپولیس همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان ایرانی، اظهار کرد: برای همگان آرزوی سلامتی و به ویژه برای بیماران از خداوند شفای عاجل خواستارم. امیدوارم مردم کشورم سالی موفق را  پشت سر بگذرانند.