به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، در این بازی که در ورزشگاه خانگی چارلتون برگزار شد رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی بار دیگر از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و با وجود بازی خوبی که به نمایش گذاشت نتوانست درخشش هفته قبل را تکرار کند تا چارلتون با از دست دادن دو امتیاز ارزشمند خانگی همچنان با 17 امتیاز در مکان بیستم جدول رده بندی باقی بماند.

گوچی در این بازی 81 دقیقه در میدان حاضر بود و در طول این دقایق یک بار با پاس زیبای خود به لوکمن این بازیکن را در فرصت گلزنی قرار داد که ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت ضمن این که خود قوچان نژاد هم در دقایق پایانی نیمه نخست فرصتی استثنایی برای گلزنی پیدا کرد که آن را از دست داد تا در حسرت گلزنی بسوزد. سایت باشگاه چارلتون در گزارش بازی با لیدز چندین بار به بازی خوب قوچان نژآد اشاره کرد به خصوص در صحنه ای که این بازیکن با از خودگذشتگی توپ را به لوکمن داد تا او گلزنی کند اما ...

با این وجود قرار گرفتن در ترکیب اصلی چارلتون آن هم برای دومین هفته متوالی نشان می دهد کارل فرایه سرمربی بلژیکی این تیم اعتقاد خاصی به مهاجم ایرانی اش پیدا کرده و این می تواند خبر خوبی برای گوچی در روزهای پایانی سال 2015 باشد گرچه جایگاه چارلتون در جدول رقابت ها چندان مساعد نیست.