به گزارش پارس به نقل از فارس، سارا قمی، درباره مسابقات امسال لیگ برتر و کیفیت آن، گفت: رقابت ها امسال بهتر است. من شوکه شدم و دیدم تیم های بازی های متفاوتی ارائه کرده اند. در سال های گذشته همیشه می گفتند بم و ملوان، ولی تیم های انتهای جدول هم خوب رقابت می کنند و کیفیت بازی ها بالا رفته است. حالا دیگر مدعیان فقط دو تیم نیستند.

وی درباره اینکه اسپانسرها حمایتی از بانوان ندارند، اظهار داشت: ای کاش ما هم برنامه ۹۰ داشتیم. از فوتبال بانوان نه عکسی وجود دارد و نه تماشاگران زیادی دارند. برنامه ای هم درباره آنها پخش نمی شود. البته گاهی اوقات ۹۰ کمی از برنامه خود را به بانوان اختصاص داده است. وقتی عکسی از فوتبال بانوان کار نشود اسپانسرها هم تمایلی برای حمایت ندارند، اما در بخش مردان کافی است که عکس بازیکنی با لباس که روی آن تبلیغ شده در جایی منتشر شود، می دانید آن اسپانسر چقدر سود می کند؟ فوتبال مردان ویترین است.

* سال گذشته با اشتباه داوران خانم گلی را از دست دادم

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال ملوان درباره خانم گلی اش در نیم فصل اول، گفت: در حال حاضر ۳ گل از مریم رحیمی بیشتر زده ام. سال گذشته هم هر دو به یک اندازه گل زده بودیم، اما داوران به اشتباه یک گل را بیشتر به نام او ثبت کردند و رحیمی خانم گل شد. رحیمی بهترین دوست من و یکی از بازیکنان خوب ایران است و من او را قبول دارم، اما من هم برای این عنوان تلاش می کنم.

* یک تیم تلاش کرد تا این عنوان را کسب کردم

قمی ادامه داد: در فوتبال بانوان پولی وجود ندارد و من به دلیل علاقه ای که دارم دوست دارم مقام های مختلف را برای تیمم و همچنین تیم ملی کسب کنم. البته برای این عنوان فقط من نبوده ام و تمامی بازیکنان تلاش کردند تا سارا قمی گل بزند.

وی با بیان اینکه ما در فوتبال بانوان نسل سوخته هستیم، اظهار داشت: همان طور که در گذشته در فوتبال پول نبود و مرحوم قایقران و همچنین پروین نسل سوخته بودند ما هم در بانوان به همین صورت هستیم.

* بگویم پول برایم مهم نیست دروغ گفته ام

این فوتبالیست تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا با اینکه پیشنهادات بیشتری از تیم های دیگر داشته و باز هم در ملوان مانده، تصریح کرد: خودم بازیکن بومی گیلان هستم. اگر هم بگویم پول برایم مهم نیست دروغ گفته ام، اما ملوان خواسته ما را برآورده کرده است. من پیشنهادات زیادی داشته ام که به همه آنها گفته ام با ملوان قرارداد ۵ ساله دارم.